ایا دادگاه فردا تعطیل است چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

تعطیلی تهران | تعطیلی فروردین ۱۴۰۰ | تعطیلی کرونا

 

تعطیلی تمامی واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه

با وقوع دماهای بالا و گرمای بی‌سابقه در روزهای جاری، حفظ سلامت و رفاه شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین، به منظور کاهش ناترازی برق و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از گرما بر روی سلامت افراد، تصمیم به تعطیلی تمامی واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه گرفته شده است.

 

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اعلام این خبر، تأکید کرد که این تعطیلی شامل تمامی حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه می‌شود. این تصمیم با هدف حمایت از سلامت و رفاه مردم در مواجهه با گرمای شدید اتخاذ شده است.

 

 

با توجه به این تصمیم، تمامی دفاتر قضائی، دادگاه‌ها، ادارات قضایی و سایر واحدهای مرتبط با قوه قضاییه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود. این اقدام از سوی قوه قضاییه نشانگر توجه و مسئولیت‌پذیری این نهاد در ارتقاء سطح سلامت و خدمت‌رسانی به جامعه است.

 

 

با توجه به وضعیت آب و هوایی و احتمال افزایش دما در روزهای آتی، همگان موظف به رعایت اصول بهداشتی و مصرف مداوم آب و مواد مغذی مناسب جهت جلوگیری از آفتاب‌سوختگی و عوارض گرمازدگی می‌باشند. همچنین، از مردم خواهش می‌شود در ساعات پرتابش نور خورشید و اوج اشعه ماورابنفش خورشید از فعالیت‌های خارجی خود خودداری نمایند و از سایر اقدامات احتیاطی مطابق با توصیه‌های مقامات بهداشتی و ایمنی پیروی کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!