تصادف ون زائران ایرانی در عراق | اسامی فوتی های تصادف عراق

تصادف

اسامی جان‌باختگان تصادف محور کاظمین-کربلا

🔹رئیس مرکز کنترل عملیات هلال احمر در کشور عراق از تصادف دو دستگاه ون در محور کاظمین ـ سامرا و جان‌باختن ۱۹ نفر در این حادثه خبر داد.
🔹اسامی جان‌باختگان حادثه تصادف محور کاظمین – کربلا شامل ۱۰ نفر از هموطنان و ۴ نفر از اتباع افغانستان بشرح زیر است: سیدحسن واعظی، سیداحمد واعظی، سیدحسین واعظی، ابوالفضل ترابی نیا، محسن راستین، پیمان سلمانیان دهقانی، حمزه عباسی، عباس رضاپور، بتول یزدانی پیکانی، بلقیس امیر احمدی، غفور رضایی / تبعه افغانستان، عبداله خاوری/ تبعه افغانستان، مریم کریمی /تبعه افغانستان، غلام حسینی / تبعه افغانستان.

تصادف دو ون در جاده کاظمین-سامرا: ١٩ نفر جان باختند که در بین آنها 12 نفر ایرانی بودند

در شب گذشته در کشور عراق، یک حادثه تصادف وحشتناک روی داد که منجر به فوت ١٩ نفر شد. ساعت ۲۳:۳۰ شب، دو دستگاه ون حامل زائران ایرانی در محور کاظمین به سامرا در حومه شهر بلد واقع در عراق به یکدیگر برخورد کردند. این حادثه باعث جان باختن ١٩ نفر و مصدوم شدن ١١ نفر دیگر شد. از میان کشته‌شدگان، ١٢ نفر ایرانی، ٤ نفر افغانستانی و ٣ نفر عراقی بودند.

مصدومان این حادثه که شامل 12 ایرانی و ٤ افغانستانی بودند، فوراً به بیمارستان شهر بلد در عراق منتقل شدند. این حادثه واکنش‌های زیادی در کشورهای مختلف به ویژه در ایران ایجاد کرده است. اقوام و خانواده‌های زائران جان‌باخته در این حادثه درمانی سریع و اقدامات لازم را از مقامات عراقی خواسته‌اند.

تصادفات جاده‌ای متاسفانه همچنان یکی از علل اصلی فوت و مصدومیت‌های جدی در جهان هستند و تدابیر ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اساسی برای جلوگیری از این حوادث هستند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!