اسامی فوت شدگان اربعین ۱۴۰۳ | اسامی فوتی های اربعین ۱۴۰۳

تصادف

فوت یک نفر ناشناس بر اثر عبور غیرقانونی از مرز چذابه و ورود به میدان مین در خاک عراق

فرمانده قرارگاه اربعین استان خوزستان در مرز چذابه:
🔹ظهر امروز فردی که هنوز هویتش مشخص نیست در مرز عراق و ۵۰۰ متر مانده به گیت‌های مرزبانی ایران بصورت غیر قانونی وارد میدان مین در خاک عراق شده و در اثر انفجار مین فوت شده است.
🔹او از موانع تعبیه شده عراقی جهت جلوگیری از ورود به میدان مین عبور کرده که این حادثه رخ داده و علت و انگیزه فرد فوت شده مشخص نیست.
🔹تلاش جهت شناسایی فرد مورد نظر ادامه دارد.

اسامی جان‌باختگان تصادف محور کاظمین-کربلا

🔹رئیس مرکز کنترل عملیات هلال احمر در کشور عراق از تصادف دو دستگاه ون در محور کاظمین ـ سامرا و جان‌باختن ۱۹ نفر در این حادثه خبر داد.
🔹اسامی جان‌باختگان حادثه تصادف محور کاظمین – کربلا شامل ۱۰ نفر از هموطنان و ۴ نفر از اتباع افغانستان بشرح زیر است: سیدحسن واعظی، سیداحمد واعظی، سیدحسین واعظی، ابوالفضل ترابی نیا، محسن راستین، پیمان سلمانیان دهقانی، حمزه عباسی، عباس رضاپور، بتول یزدانی پیکانی، بلقیس امیر احمدی، غفور رضایی / تبعه افغانستان، عبداله خاوری/ تبعه افغانستان، مریم کریمی /تبعه افغانستان، غلام حسینی / تبعه افغانستان.

 

4 زائر ایرانی بر اثر واژگونی اتوبوس در عراق جان باختند؛ انتقال 16 مصدوم به بیمارستان

🔹یک مقام مسئول در سفارت ایران در عراق به خبرنگار ایرنا گفت: چهار زائر ایرانی روز دوشنبه بر اثر واژگونی اتوبوس در استان واسط عراق، جان خود را از دست دادند.
🔹هر چهار زائر ایرانی کشته شده در این حادثه زن بودند، همچنین گزارش شده که یک عراقی جان خود را از دست داده است.
🔹همه مسافران اتوبوس اهل مشهد هستند و 16 زائر ایرانی مصدوم در این حادثه هم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

در تصادفی تلخ که در محور بصره به ناصریه در کشور عراق اتفاق افتاد، یک تریلی با یک اتوبوس به تماس خورد و موجبات بروز حادثه‌ای تلخ و فاجعه‌بار را فراهم کرد. در این تصادف تأسف‌بار، ۲۳ زائر ایرانی به شدت مصدوم و ۶ نفر نیز به جان باختند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!