فیلم بازسازی صحنه قتل مهرجویی و همسرش +18

 

دیدن این تصاویر برای بیماران قلبی و افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود .

 

بازسازی صحنه قتل مهرجویی و همسرش

🔹روایت متهمان از شب قتل کارگردان سینما و همسرش

🔹کریم؛ طراح اصلی و متهمی که هر دو مقتول را با چاقو زد.

 

آخرین پیامک همسر مهرجویی که به مونا نرسید، چه بود؟

شرق نوشت:

🔹یکی از سرنخ‌های قابل تاملی که در تحقیقات پلیسی و قضایی به دست آمد، مربط به تلفن همراه وحیده محمدی‎‌فر است.

🔹در روند تحقیقات پرونده، در پی بررسی تلفن همراه خانم محمدی، کارآگاهان با یک پیام ارسال نشده از سوی همسر مرحوم مهرجویی به دخترش مونا مواجه می‌شوند.

🔹نکته‌ای که در گوشی تلفن همراه همسر داریوش مهرجویی وجود داشت و به کشف حقیقت کمک کرد، پیام ارسال نشده وحیده محمدی فر به دخترش مونا مهرجویی است.

🔹وحیده محمدی‌فر زمانی که قاتلان وارد منزل آن‌ها می‌شوند پیامی با مضمون (کریم اومد تو خونمون تتتتت) را برای دخترش تایپ می‌کند، اما فرصتی برای ارسال آن پیدا نمی‌کند و این پیام در حافظه گوشی وی باقی می‌ماند که پس از کشف تلفن همراه از یکی از متهمان و بازگشایی قفل آن توسط پلیس به دست آمده است./عصرایران

 

جدیدترین جزییات پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش

▫️ دادستان کل کشور: متهمان پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش از قبل با متوفیان آشنایی داشته و متهم اصلی در برهه‌ای از زمان نیز باغبان ویلای مرحوم مهرجویی بوده است و به دلیل مسائل مالی و ادعای داشتن طلب ۳۰ میلیونی از مرحوم کینه گرفته و با قصد و هدف انتقام دست به این جنایت زده است.

▫️ فعلا براساس اقاریر، ۳ متهم اول با هدف انتقام و قتل به محل حادثه رفته و مرتکب جنایت شده و متهم چهارم که با تحریک ۳ نفر اولی مرتکب جرم شده با هدف و انگیزه سرقت وارد این پرونده شده است.

▫️ در حال حاضر پرونده در دادسرا در حال انجام فرآیند خود است و پس از صدور کیفرخواست پرونده در اختیار دادگاه قرار خواهد گرفت و قطعا در این باره هم اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!