پردیس افکاری درگذشت + علت فوت و درگذشت پردیس افکاری

photo 2024 02 21 23 51 13

پردیس افکاری درگذشت

🔹️پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ بهمن ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.

مرگ یک هنرمند همیشه خبری تلخ و دردناک است، اما وقتی به دلایلی ناشی از بیماری مرگباری مانند سرطان باشد، این درد و رنج برای خانواده و علاقمندان او بیشتر می‌شود. پردیس افکاری، یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران، نیز درگیر این بحران جانی بود و متأسفانه دیگر امیدی به بهبودی وی وجود نداشت.

همسر پردیس افکاری، درباره وضعیت جسمانی همسرش که دچار سرطان کبد شده بود، با نشاط و در عین حال با احساساتی پر از غم و اندوه، صحبت کرد. او اعلام کرد که در آخرین مکالمه با پزشکان، آنها به او اعلام کردند که دیگر هیچ درمانی از دست آنها برنمی‌آید، مگر اینکه یک معجزه‌ای رخ دهد. این معجزه، تنها امیدی برای بهبودی همسرش بود.

تشخیص سرطان کبد در مورد پردیس افکاری به‌طور ناگهانی و بدون هیچ نشانه قبلی اتفاق افتاد. همسرش اعلام کرد که این بیماری پنهان بوده و آنها اصلاً از آن اطلاع نداشتند. این اتفاق نشان می‌دهد که گاهی امراض مرگباری می‌توانند به صورت پنهان و بی‌نشان پیش بروند و تنها زمانی که وضعیت وخیم می‌شود، به آنها پی ببریم.

با مرگ پردیس افکاری، جامعه هنری ایران یک استعداد بزرگ و با ارزش را از دست داد و خانواده او نیز در دل درد و اندوه به دنبال یادگارهای خوب از این هنرمند دلسوز می‌گردند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!