دلیل فوت الهام شکیب | دلیل مرگ الهام شکیب

الهام شکیب

 

الهام شکیب، بازیگر و طراح صحنه تئاتر و سینما، ساعاتی قبل در سن ۴۶ سالگی به علت سرطان از دنیا رفت. مهرداد یزدانی، همسر او، خبر درگذشت همسرش را در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام نمود.

الهام شکیب علاوه بر بازیگری، از اعضای انجمن طراحان فیلم ایران بود و دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش به طراحی صحنه بود. او در نمایش‌های معتبری چون «بیماری خانواده میم» و «یرما» به عنوان کارگردان حضور داشت. همچنین در فیلم‌هایی چون «مینی‌بوس»، «شاطره»، «دسر توت‌فرنگی»، «روز امتحان»، «بازجویی در کافه تهران» و در سریال «خاتون» نقش‌آفرینی می‌کرد. او همچنین در فیلم کوتاه «لطفا یک کارگر ساده» به ایفای نقش پرداخته بود.

الهام شکیب به عنوان یک بازیگر توانمند، در نمایش‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده بود. او در نمایش‌هایی مانند «رستم از شاهنامه رفت» به کارگردانی رضا حداد، «عروس طوقی» نیما دهقان، «خرس» و «یک نوکر و دو ارباب» حمید پورآذری، «شازده احتجات» علی رفیعی، «آوای باد» حمید ابراهیمی، «کلفت‌ها» و «خیلی دیرم شده» محمد عاقبتی، «زنی که زیاد می‌دانست» علیرضا اولیایی، «عروسی شغال» آروند دشت‌آرای و «پرفورمنس» به کارگردانی آتیلا پسیانی نیز حضور داشت. وی با بازی‌های قوی و نقش‌آفرینی‌های بی‌مثال خود، همواره در حوزه هنر و تئاتر ایران به یاد مانده و تأثیرگذار بوده است. از دلتنگی به این هنرمند بزرگ واژگون می‌پیچیم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!