مراسم تشییع جنازه رضا داودنژاد + تصاویر

photo 2024 04 01 23 52 45

‍ پیکر رضا داوودنژاد شنبه تشییع می‌شود

🔹مراسم تشییع پیکر رضا داوودنژاد؛ بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان، از ساعت ۹ صبح شنبه هجدهم فروردین‌ماه در خانه سینما شماره ۲ برگزار می‌ شود.

در صورت اعلام خبر مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه آقای رضا داودنژاد از سوی خانواده‌اش، اطلاع رسانی به عموم انجام خواهد شد. خانواده‌ی محترم وی از اینکه همراه با دوستان و آشنایان ایشان با مراسم و خدمات خاص وی همدلی کنند، مطمئناً باشیم. به منظور اطلاع رسانی بهتر و به‌موقع، جزئیات بیشتر مراسم و تشییع جنازه از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد تا دوستداران و همراهان ایشان بتوانند در این مراسم معزز حضور یابند و از ایشان به خوبی دلسوزی کنند.

با تاسف فراوان می‌خوانیم که بازیگر محبوب سینما و تلویزیون کشورمان، آقای رضا داودنژاد، در ساعت ۲۲ دیشب در بیمارستان پیوند اعضا شیراز دار فانی را وداع گفتند. مدیر روابط عمومی این بیمارستان، جزئیاتی را درباره علت فوت ایشان ارائه کرده‌اند. ایشان در سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دوبار به عمل پیوند کبد در شیراز تحت شرایط مطلوبی اقدام نمودند؛ اما متأسفانه، در طول یک ماه گذشته با مشکلاتی مربوط به بهم‌ریختگی آنزیم‌های کبدی مواجه شدند. آقای داودنژاد در این مدت به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرده و بستری شدند، اما متأسفانه در روند درمان پاسخگو نبودند و به دلیل این بهم‌ریختگی آنزیم‌های کبدی و عفونت خون، دار فانی را پذیرفتند.

رضا داودنژاد درگذشت

🔹️رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شد و در بیمارستان بستری بود، ساعتی قبل در سن ۴۴ سالگی درگذشت.
🔹️رضا داودنژاد فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی پناه» شروع کرد طی سال های فعالیتش در فیلم های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی رویا» و … بازی کرد. او در سریال های خاطره انگیزی چون ««پشت کنکوری ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!