علت فوت جابر عباسعلی پور | علت مرگ و درگذشت جابر عباسعلی پور

download

 

مراسم تشییع وداع با قهرمان پرورش اندام جابر عباسعلی‌پور در بابل

با درگذشت جابر عباسعلی‌پور، قهرمان پرورش اندام بابلی، جامعه ورزشی ایران از یکی از بزرگان این رشته ورزشی واقعی داغدار شد. وی به عنوان یک افسانه و ایکون در دنیای بدنسازی شناخته می‌شد و موفق به کسب عناوین مهم و افتخارآمیز در این رشته شده بود. مراسم تشییع پیکر جابر عباسعلی‌پور در روستای متی‌کلا بابل، جایگاه وی در قلوه‌قلوه‌های دنیای ورزش و پرورش اندام را به وضوح نشان داد.

مراسم تشییع:
مراسم تشییع جنازه جابر عباسعلی‌پور، قهرمان پرورش اندام بابلی، در صبح امروز با حضور خانواده، دوستان و جامعه ورزشی در زادگاه وی یعنی روستای متی‌کلا بابل برگزار شد. این مراسم به عنوان یک جشنوداشت از عمر و تلاش‌های بی‌دریغ این ورزشکار بزرگ در جهت بهبود و تقویت بدن و روحانیت انسانی بود.

حضور مقامات ورزشی:
در این مراسم تشییع، نقی کلانتری، رئیس فدراسیون پرورش اندام کشور نیز حضور داشته و با این اقدام نه تنها از خداحافظی با یکی از ورزشکاران برجسته ایران، بلکه از ارادت و احترام خود به تلاش‌های او در دنیای ورزش و پرورش اندام عنوان کرده است.

درگذشت جابر عباسعلی‌پور را می‌توان به عنوان یک رخداد تلخ و فراز و نشیبی در تاریخ ورزش ایران دانست. او با تلاش‌های خود تا آخرین لحظه از زندگی، نمونه‌ای از ارادت و عشق به ورزش و تمرین برای جامعه‌ای پرشور و سالم خلق کرد. حاضریم که در مراسم تشییع پیکر وی، از دستاوردها و تلاش‌های ارزشمند او سخن بگوییم و از ایثار و پشتکار وی در مسیری پر از چالش‌ها قدردانی کنیم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!