حقوق بازنشستگان لشکری کی واریز میشود دی ۱۴۰۳

حقوق بازنشستگان

به گزارش رسانه‌ها و منابع خبری، حقوق بازنشستگان لشکری در تاریخ 29 دی ماه امسال به حساب آنها واریز خواهد شد. این واریز به منظور تأمین نیازهای مالی بازنشستگان لشکری انجام می‌شود و از طریق بانکهای ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، صادرات و کشاورزی صورت خواهد گرفت. مبلغ واریزی به ازای هر بازنشسته بر اساس مقررات و استانداردهای مربوط به حقوق بازنشستگان لشکری محاسبه شده و از سوی مراجع مسئول تأیید و اعلام می‌شود. این اقدام جهت افزایش رفاه و آسایش بازنشستگان لشکری و تسهیل دریافت حقوق آنان انجام می‌شود.

عیسی زاده خبر داد:تصویب ۲۴۰ همت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ،لشکری وتأمین اجتماعی

🔵👈رئیس فراکسیون بازنشستگان مجلس از اختصاص ۲۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبارتوسط کمیسیون تلفیق مجلس برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری لشکری و تامین اجتماعی دربودجه سال ۱۴۰۳خبر داد

🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان دکترمهدی عیسی زاده نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت با پيگيري هاي فراکسیون بازنشستگان و حمایت کمیسیون تلفیق از این میزان اعتبار ۷۰ همت بابت متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و ۱۷۰ همت برای بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده است

🔵👈وی گفت:حجم بدهی دولت بابت مطالبات کل بازنشستگان کشورمتفاوت است وهمچنان پرداخت دیون دولت صفر نشده است لذا باپيگيري مجلس هرسال دربودجه سنواتي بخشی از دیون مزبور بابت بدهی دولت به صندوقهای بازنشستگی لحاظ میشودتا درجهت بهبود معیشت بازنشستگان هزینه شود

🔵👈با توجه مطالبات انباشته شده بازنشستگان دولت میتواند برای بهبود معیشت بازنشستگان با پرداخت وام های کم بهره تا حدی در جبران و حل مشکلات آنان اقدام کند.

ادامه بررسی لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق/ حقوق کارکنان کشوری و لشکری ۲۰ درصد در سال آینده افزایش خواهد یافت

🔹 حقوق بازنشستگان متناسب سازی می‌شود
🔹 سقف معافیت مالیاتی برای حقوق ۱۲ میلیون تومان و و حداقل حقوق ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد
🔹 کمیسیون تلفیق از دقایقی پیش بررسی الحاقیه‌های کمیسیون‌های تخصصی لایحه بودجه را به بررسی گذاشته است.
🔹پس از بررسی الحاقیه‌ها، کمیسیون تلفیق گزارش بررسی لایحه بودجه را برای بررسی‌هایی به صحن علنی ارائه خواهد داد .
🔹بررسی جزئیات تبصره‌ای لایحه بودجه در جلسات دیروز صبح و عصر و شب به اتمام رسید و تکلیف دولت در بخش‌های حقوق و دستمزد، هدفمندی یارانه‌ها و نیز رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت مشخص شد.
🔹براساس این مقرر شد در سال آینده ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به یارانه نان، دارو، یارانه نقدی و معیشتی و مستمری بگیرین کنیته امداد و سازمان بهزیستی تخصیص یابد.
🔹همچنین سهم صندوق توسعه ملی از محل فروش نفت به ۴۵ درصد رسید و حقوق کارکنان کشوری و لشکری ۲۰ درصد در سال آینده افزایش خواهد یافت و حقوق بازنشستگان متناسب سازی می‌شود و سقف معافیت مالیاتی برای حقوق ۱۲ میلیون تومان و و حداقل حقوق ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.
🔹همین گزارش حاکی از این است مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۳ باید به تصویب نهایی نمایندگان در صحن علنی برسد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!