علت واریز نشدن حقوق بازنشستگان ۱ اسفند ۱۴۰۳

Capture 22

حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و عیدی: اهمیت واریز به‌موقع

بازنشستگان کشوری و لشکری در ایران، به عنوان یکی از گروه‌های مهم و حیاتی جامعه، حقوق و مزایایی را برای سپری کردن دوران پس از کار و ایجاد شرایط مناسب برای زندگی پس از بازنشستگی، دریافت می‌کنند. یکی از جوانب مهم و حیاتی این حقوق، واریز به‌موقع آنها است.

بهمن ماه، به عنوان یکی مانده به آخرین ماه سال، زمانی است که معمولاً بیشتر سازمان‌ها و مؤسسات مالی، حقوق و مزایای بازنشستگان را به حساب‌های آنان واریز می‌کنند. علاوه بر حقوق معمولی، پرداخت عیدی نیز یکی از بخش‌های مهم این وظیفه می‌باشد که بازنشستگان با استقبال ویژه‌ای از آن مواجه هستند.

با وجود اهمیت واریز به‌موقع حقوق و عیدی به بازنشستگان، برخی مواقع ممکن است به دلیل مسائل فنی یا اداری، تأخیری در این موضوع رخ دهد. به‌موجب اعلام‌های رسمی، تا پایان روز ۱ اسفند ماه، همه بازنشستگانی که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، قطعاً این موضوع را پیگیری خواهند کرد و تا پایان امروز به حساب همه آنها این مبالغ واریز خواهد شد.

واریز به‌موقع حقوق و مزایای بازنشستگان، علاوه بر ایجاد آرامش و اطمینان در زندگی این افراد، به تثبیت اعتماد و پایداری در سیستم بازنشستگی کشوری و لشکری نیز کمک می‌کند. از این رو، مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید اهمیت ویژه‌ای به این موضوع دهند و تمام تلاش خود را برای واریز به‌موقع این حقوق و مزایا به کار بگیرند.

به طور خلاصه، واریز به‌موقع حقوق و مزایای بازنشستگان، به عنوان یکی از حقوق بنیادین آنان، نیازمند توجه و پیگیری دقیق از سوی مسئولان و مدیران مربوطه است، تا زندگی بازنشستگان را با امنیت و آرامش فراهم نماید.

واریز حقوق گروه دیگری از بازنشستگان کشوری

🔵👈به گزارش  امروز  پرداخت حقوق مابقی بازنشستگان کشوری به حسابشان واریز خواهد شد

🔵👈گفتنی است عیدی بازنشستگان کشوری دیشب ۳۰بهمن ماه به حساب بازنشستگان واریز شده است

واریز کامل حقوق ،عیدی و افزایش ۱۰درصدی به حساب همه بازنشستگان لشکری

🟢👈در اقدامی ارزشمند و قابل تحسین توسط سازمان تأمین اجتماعی نیرو های مسلح دیروز حقوق و مزایای بهمن‌ماه ماه بازنشستگان همراه با افزایش ۱۰درصدی در پایه حقوق بعلاوه عیدی پایان سال برای تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بگیران محترم نیرو های مسلح واریز گردیده است.

واریزحقوق بهمن ماه  بازنشستگان کشوری 

🔸از دقایقی پیش ،  پرداخت حقوق  بهمن ماه  بازنشستگان و وظیفه بگیر ان صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک صادرات  درتهران و برخی از استانهای کشور آغاز شد واین روند تا پایان امشب ادامه دارد

🔸بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!