نفت کارت نیروهای پیمانکاری کی واریز میشود ۱۴۰۳

photo 2024 01 22 14 51 50

اعلام مبلغ نفت کارت سال ۱۴۰۲

🔰 میزان مزایای جانبی (رفاهیات) کارکنان وزارت نفت
🔻تاکید بر سقف ۱۲ میلیون ماهیانه بر اساس ضوابط پرداخت مزایای جانبی

پرداخت بن کارت کارکنان نفت ماه آینده اجرایی می شود

🔵معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درباره آخرین وضع پرداخت بن‌کارت به کارکنان رسمی و قراردادی صنعت نفت گفت: بررسی‌های لازم برای اجرای این پروژه انجام و در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب و ان‌شاءالله تا ماه آینده اجرایی خواهد شد.

✅️نکته مهم: بن کارت مصوبه دولت برای کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی است و فقط مختص کارکنان نفت نیست و جهت پرسنل همه وزارتخانه ها اجرایی خواهد شد و طبق اطلاعات دریافتی حتی در بعضی از دستگاه ها از ماه های قبل اجرایی شده و مبالغ آن به کارکنان پرداخت شده است.

افزایش چشمگیر حقوق کارمندان وزارت نفت/کلیه مصوبات ماده ده پرداخت میشود

🔰اوجی وزیر نفت طی بخشنامه‌ای تمامی شرکتهای تابعه وزارت نفت را ملزم به پرداخت کلیه مصوبات ماده ده جهت ترمیم حقوق کارکنان وزارت نفت نمود.
🔻طبق نامه وزیر نفت ذکر شده با توجه به شرایط کاری پرخطر پرسنل زحمتکش وزارت نفت در مناطق عملیاتی و ستادی و همچنین حجم بالای وظایف کارکنان این وزارتخانه، قدردانی های لازم و شایسته از زحمات این کارکنان خدوم در طی سنوات گذشته صورت نگرفته و اکنون پس از سالها وقت آن رسیده تا پاسخ لازم به نیازهای معیشتی این عزیزان صورت پذیرد، لذا کلیه حقوق و مصوبات حقوقی مصوب در ماده ده حقوق و دستمزد از شهریور ماه سال ۱۴۰۱ قابل پرداخت بوده و مابه التفاوت مطالبات از سال ۱۳۹۳ طی ماه‌های آینده قابل پرداخت می‌باشد.
🔻همچنین جهت قدردانی از مدیران مناطق عملیاتی که فرماندهان خط مقدم جهاد اقتصادی میباشند، سقف پرداخت حقوق و دستمزد به ۹۳۵۰۰۰۰۰۰ ریال در سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد. و پایه حقوق کلیه کارمندان متناسب با مدرک تحصیلی بطور  میانگین مبلغ دو میلیون تومان از شهریور 1401 در کارت حقوق به پایه حقوق قبلی اضافه خواهد گردید
🔻چنانچه طبق تصویب‌نامه موازی در سایر ادارات دولتی افزایشی در حقوق و دستمزد کارکنان ادارات دولتی صورت گیرد، وزارت نفت افزایش متناسب را در حقوق و دستمزد لحاظ خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!