عیدی دهه فجر کی واریز میشود + تاریخ دقیق واریز عیدی فجرانه

photo 2024 02 01 09 39 21

طرح فجرانه با اعتبار کالابرگی افزایش یافته

با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دولت با معرفی طرح جدیدی به نام “فجرانه”، به حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌بگیر پرداخته و یک اقدام جدید در راستای تسهیل دریافت مردم از یارانه‌ها را آغاز کرده است. این طرح جدید همزمان با شروع دهه فجر آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گفته مسئولان، “طرح فجرانه” یک مرحله جدید و بزرگ در طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی است که به افزایش اعتبار خرید کالابرگی برای خانوارهای دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) می‌پردازد. از اول تا هفتم دهک اولویت دریافت این اعتبار را خواهند داشت.

با اجرای این طرح، اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. این اقدام دولت به منظور افزایش قدرت خرید و حمایت از لایه‌های آسیب‌پذیر جامعه، به ویژه در دهک‌های پایین، انجام شده است.

تصمیم به اجرای “طرح فجرانه” نشان از توجه دولت به بهبود شرایط اقتصادی مردم و افزایش کیفیت زندگی آنها دارد. با اعلام این طرح، انتظار می‌رود که مردم بتوانند با افزایش اعتبار خرید کالابرگی، بهترین استفاده را از این امکانات داشته باشند و از این اقدام دولت بهره‌مند شوند.

افزایش ۱۰۰ هزار تومانیِ یارانۀ تشویقیِ طرح کالابرگ

🔹وزیر تعاون: با هدف افزایش امنیت غذایی و توسعۀ عدالت اجتماعی از ۱۷ بهمن‌ تا ۱۷ اردیبهشت‌ سال آینده یارانۀ تشویقیِ ۷ دهک اول درآمدی از ۱۲۰ هزار به ۲۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

🔹شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان جهت دریافت ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی در این طرح حذف شده.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!