چرا کالابرگ اسفند ماه واریز نشده | کالا برگ اسفند کی واریز میشود ۲۰ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 03 10 09 21 54

چگونه مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی را دریافت کنیم؟

چرا کالابرگ اسفند ماه واریز نشده است ؟

برای دریافت کالابرگ اسفند ماه اقدامات زیر را انجام دهید .

وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی اعلام کرد : کسی که سبد کالایی ۵۲۳ هزار تومانی را بخرد ما‌به‌التفاوت قیمت آن در سال ۱۴۰۲ که حدود ۲۲۰ هزار تومان است از سوی دولت در قالب اعتبار شارژشده به حسابش تخصیص پیدا می‌کند.

🔸اگر فرد همۀ این سبد را نخرد، به میزانی که از کالاهای این سبد خرید کرده اعتبارِ اضافه به حسابش تخصیص داده می‌شود.

🔺️اطلاع از باقی‌مانده اعتبار کالابرگ با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*

مجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:
🔹از جمله سوالات پرتکرار در خصوص کالابرگ الکترونیک که توسط متقاضیان مطرح می‌شود چگونگی اگاه شدن از میزان اعتبار باقیمانده طرح است که اعلام می‌کنیم این عزیزان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقیمانده اعتبار کالابرگ خود مطلع شوند.

🔹متقاضیان باید دقت کنند اگر فروشگاهی اعلام کرد که شرطِ بهره‌مندی از کالابرگ الکترونیکی، خرید چند کالای دیگر است، تخلف کرده است و می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه های تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵ اعلام نمایند.

🔹در بسته معیشتی طرح کالابرگ الکترونیک دولت ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر به مشمولان اختصاص پیدا خواهد کرد.

🔹الزام به خرید همه اقلام ١١ گانه کالایی توسط فروشگاهها، خرید به میزان مبلغ ثابت و دریافت هرگونه کارمزد ممنوع است.

واریز یارانه جدید از امشب به حساب خانوار/ ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان بخرید

با ورود به فصل جدید، اخبار خوبی از وزارت کار به گوش مردم رسیده است. به گفته‌ی علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه، استفاده مردم از طرح فجرانه کالابرگ به شدت افزایش یافته است. این طرح که به عنوان یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی معروف است، از زمان اجرای آن تاکنون، مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است.

به گفته‌ی عسگریان، از امشب ساعت ۲۴، اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان واریز می‌شود. این اعتبار به افراد این امکان را می‌دهد که با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی با قیمت ۵۲۳ هزار تومان، از این یارانه بهره‌مند شوند. ارزش این یارانه تشویقی دولت به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان است که به مردم ارائه می‌شود.

با توجه به این تحولات و اقدامات مثبت، امیدواریم که این طرح‌های دولتی بتوانند بهبودی محسوسی در شرایط اقتصادی خانوارها ایجاد کنند و به رفاه و رونق بیشتر اقتصاد کشور کمک کنند.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!