یارانه معیشتی جدید امشب واریز میشود ۱۴۰۳

یارانه معیشتی

 

 

زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه اعلام شد

ساعاتی پیش برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر واریز یارانه نقدی تیر ماه را منتشر کردند. در حالیکه طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها این موضوع را تکذیب کرد. وی افزود: امروز یارانه‌ای به حساب مردم واریز نشده است. چرا که موعد پرداخت یارانه نیست و خبرهایی که در آن واریز یارانه را اعلام کردند به هیچ وجه مورد تایید سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نخواهد بود.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه نیز اعلام کرد: روال همیشه واریز یارانه ساعت ۲۴ و در تاریخ ۲۰ هر ماه بوده است. در این زمینه همه تلاش خودمان را به کار می‌بندیم که در زمان و موعد مقرر یارانه نقدی تیر ماه واریز شود.

کالابرگ‌ الکترونیک هرگز به نفع کارگران نیست!/ به جای شعار قیمت‌ها را به شهریور سال قبل بازگردانید!

عیدعلی کریمی:

🔸ما کارگران، حاضر هستیم همان ۱۱ قلم کالایی که در سبد کالابرگ‌الکترونیک ما گنجانده شده را با نرخ اردیبهشت ۱۴۰۱، یعنی همانی که خودشان اعلام کردند، تهیه کنیم؛ در عوض یارانه‌ای که پرداخت می‌شود در کنار کالابرگ‌الکترونیک به خود بزرگواران بازگردانیم! البته اگر هدف واقعی‌شان کمک به مردم باشد!

🔸در حالی که با اعطای کالابرگ الکترونیک مردم را با اجبار به خرید کالا از فروشگاه‌های مشخص شده‌ای می‌کنند که هم قیمتشان نسبت به سایر اماکن بالاتر است و هم کیفیت اجناس پایین است!

🔸اینکه با استفاده ۷۰ درصدی از موجودی کارت خود تحت عنوان کالابرگ‌الکترونیک، ۲۰ درصد یارانه مردم اضافه خواهد شد، به نوعی اجبار به استفاده از این طرح است! ای‌کاش به جای تبلیغات، آقایان واقعا در فکر چاره باشند

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!