کدام بانک ها یارانه واریز نکردند | پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یارانه | چرا یارانه بعضی ها واریز نشده

یارانه 1

 

دلیل تاخیر در واریز یارانه‌ها مشخص شد: اختلال در سیستم بانکی

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که تاخیر در واریز یارانه‌ها به اختلالات در سیستم بانکی باز می‌گردد که در حال حاضر این مشکلات به‌طور تقریبی حل شده است. با این حال، هنوز برخی از مشمولان، یارانه خود را به دلیل مسائل فنی نهایتاً دریافت نکرده‌اند.

سخنگوی سازمان همچنین به اهمیت انتشار اخبار دقیق و زودهنگام از سوی رسانه‌ها اشاره کرد و تأکید کرد که از همه رسانه‌ها خواهش می‌شود تا پیش از انتشار هرگونه اطلاعات مرتبط با واریز یارانه‌ها، صبر کنند تا اطلاعیه رسمی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها منتشر شود.

همچنین اظهار شد که یارانه مرحله ۱۵۳ سرپرستان خانوار عمده بانک‌ها واریز شده است و در برخی از بانک‌ها به دلیل مشکلات فنی، واریز انجام نشده است. با برطرف شدن مشکلات فنی، تا پایان هفته واریزها انجام خواهد شد. همچنین تأکید شد که دهک‌بندی‌ها تغییری نکرده و کسانی که یارانه دریافت می‌کردند، همچنان مستمر یارانه برایشان واریز می‌شود.

واریز یارانه متاخرین تا آخر هفته

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:
🔹یارانه مرحله ۱۵۳ سرپرستان خانوار عمده بانک‌ها واریز شده است، در برخی از بانک‌ها به دلیل مشکلات فنی یارانه‌ها واریز نشده که با برطرف شدن مشکل فنی تا پایان هفته واریز می‌شود.
🔹دهک‌بندی‌ها تغییری نکرده است و کسانی که یارانه دریافت می‌کردند همچنان یارانه برایشان واریز می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!