علت واریز نشدن یارانه بانک سپه | پیگیری واریز نشدن یارانه

یارانه 2

مشکل پرداخت یارانه آبان حل شد

🔹سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مربوط به آبان ماه به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می‌باشد.

 بازنگری دهک بندی یارانه‌ها از طریق سامانه حمایت

دلیل تاخیر در واریز یارانه‌ها مشخص شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها:

♦️اختلال در سیستم بانکی علت تاخیر در واریز یارانه بود که این مشکل تقریبا حل شد.

♦️البته همچنان برخی از مشمولان، یارانه خود را به همین دلیل دریافت نکرده‌اند.

♦️انتشار زودهنگام اخبار واریز یارانه‌ها از سوی برخی رسانه‌ها سبب گمراهی مردم می‌شود.

♦️از همه رسانه‌ها می‌خواهیم تا پیش از انتشار اطلاعیه رسمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، خبری درباره واریز یارانه‌ها منتشر نکنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که خانوارهایی که اعتراض به دهک‌بندی خود دارند، می‌توانند از طریق “سامانه حمایت” اقدام به بازنگری نمایند.

به گفته مسئولان، در این سامانه امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات تراکنش‌های خرید کارت‌های بانکی تمامی اعضای خانوار، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد ثبتی و سود بانکی به صورت تفکیک شده و مجزا فراهم شده است. سرپرست هر خانوار نیز می‌تواند دهک اقتصادی خانوار خود را به همراه اسامی اعضای خانوار مشاهده نماید.

همچنین، مدیرکل بیان کرد که خانوارهایی که قبلاً درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند، می‌توانند برای مشاهده نتایج بررسی‌ها بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

 

یارانه نقدی آبان بدون تغییر واریز شد

🔸یارانه نقدی آبان ماه ۱۴۰۲ بدون تغییر شب گذشته به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و قابل برداشت شد.

🔸پیش از این خبرهایی مبنی بر تغییر دهک بندی‌ها و تبدیل آن به صدک‌بندی مشمولان دریافت یارانه نقدی اعلام شده بود که ظاهرا هنوز تغییری در این خصوص اعمال نشده است.

اشتراک در
اطلاع از

33 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!