متن مراسم قرآن به سر گرفتن | متن روضه قران به سر گرفتن شب قدر

متن دعای قرآن به سر گرفتن در شب قدر

قرآن را مقابل صورت خود نگاه دارید:

اللّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِکِتابِکَ الْمُنْزَلِ وَمَا فِیهِ، وَ فِیهِ اسْمُکَ الاَکْبَرُ، وَ أَسْماؤُکَ الْحُسْنى، وَ مَا یُخافُ وَ یُرْجى، أَنْ تَجْعَلَنِی مِنْ عُتَقائِکَ مِنَ النّارِ

قرآن هارو برسر بذارید.

اللَّهُمَّ به حق هَذَا الْقُرْآنِ وَ به حق مَنْ أَرْسَلْتَهُ بِهِ وَ به حق کُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِیهِ وَبِحَقِّکَ عَلَیْهِمْ فَلا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّکَ مِنْکَ؛

ده مرتبه : بکَ یَا اللّهُ……

ده مرتبه : بمُحَمَّد……. صلوات الله علیه و آله

ده مرتبه : بعَلِیٍّ…….. علیه السلام

ده مرتبه : بفاطِمَةَ……… سلام الله علیها

ده مرتبه : بالْحَسَنِ…… علیه السلام

ده مرتبه : بالْحُسَیْنِ…..علیه السلام

ده مرتبه : بعَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ…….. علیه السلام

ده مرتبه : بمُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ……. علیه السلام

ده مرتبه : بجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّد……. علیه السلام

ده مرتبه : بمُوسَى بْنِ جَعْفَر……. علیه السلام

ده مرتبه : بعَلِیِّ بْنِ مُوسى….. علیه السلام

ده مرتبه : بمحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ….. علیه السلام

ده مرتبه : بعَلِیِّ بْنِ مُحَمَّد……. علیه السلام

ده مرتبه : بالْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ…… علیه السلام

ده مرتبه : بالْحُجَّةِ……

شب قدر، شبیست که فضیلت و برکت بی‌نظیری دارد، شبی که زمین و آسمان به رحمت و بخشش الهی فرو می‌رود و میلاد قرآن، کتاب زیبایی که هدایت و راهنمایی برای بشریت است، در این شب می‌گرامیده می‌شود. در این شب بی‌نظیر، یکی از عباداتی که بسیار ارزشمند و پر فضیلت است، دعا کردن و قرآن را به سر گرفتن است.

دعای قرآن به سر گرفتن در این شب مقرون به صرفه‌ترین عملی است که می‌توانیم انجام دهیم. این دعا به واسطه برکت و قدرت قرآن که وحی الهی است، به دلایل مختلفی توصیه می‌شود.

در این دعا، با استفاده از بزرگنمایی از ویژگی‌های قرآن، می‌خواهیم از آن برای خواسته‌هایمان بهره ببریم. زیرا قرآن حاوی نام‌های بزرگ خداوند و وعده‌هایش است و از طرف دیگر، قدرتی بی‌نظیر و جلوه‌هایی خارق‌العاده دارد که می‌تواند در رسیدن به هدف‌ها و آرزوهای ما، تأثیرگذار باشد.

در این دعا، خواسته‌ها و آرزوهای ما به سر گرفته می‌شود. از خواسته‌هایی مانند ظهور امام زمان (عج)، سلامتی رهبر عزیزمان، شفای مریضان، رفع گرفتاری‌ها، بهره‌مندی از برکات قرآن و دعاهایی که با اشک برای امام حسین (ع) می‌گردند، یاد می‌شود.

این دعا به شدت توصیه می‌شود که با قرار دادن قرآن بر سر و با بیان خواسته‌ها با ایمان و امید به رحمت الهی انجام شود. این عمل، نشان از توکل و اعتماد به خداوند است و با آرامش و ایمان به نیت خالصانه، می‌تواند اثرات بسیار مثبتی را در زندگی ما ایجاد کند.

در نهایت، باید به یاد داشت که قدرت و برکت قرآن بی‌پایان است و انسان می‌تواند با توجه و ایمان به این قدرت، به رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایش برسد.

بنابراین، در شب قدر، با نگاهی پر ایمان به قرآن و با قلبی پر از امید و اعتماد به خداوند، دعای قرآن به سر گرفته و به خواسته‌ها و آرزوهای خود پی ببرید. این عمل، از طریق اتصال مستقیم با منبع انرژی و رحمت الهی، می‌تواند به دستیابی به سعادت و آرامش دل بیشتر کمک کند.

التماس دعا

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!