فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد | پیام تسلیت تاسوعا شب تاسوعا ۱۴۰۳

پروفایل مکن ای صبح طلوع

 

اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم اجعلنی من جندک المنتقم الذین لا یخافون لومة لائم، اللهم ارحم ضحاک یا أبا عبدالله، اللهم تقبل منی عظیم الأحزان، اللهم أبدلنی خیراً منها، اللهم انی توبتن علیک.

 

یا لثارات الحسین، اغثنی و اغث بنینی، اللهم ارحم موتانا و موتی اهلی و موتی المؤمنین و المؤمنات.

 

اللهم اغفر لموتانا و موتی المؤمنین و المؤمنات و اجعلهم فی رحمتک، اللهم اجعل قبره روضة من ریاض الجنة ولا تجعله حفرة من حفر النار.

اللهم اجعلنا من انصار الحق و العدل، و اجعلنا من عاشقین الحسین و أهل بیته، اللهم اجعل محبته فی قلوبنا و زینته فی أعیننا و اجعل حسین مع الحسین.

اللهم ارحم الأموات و احیی الأحیاء و عاش اهلی و اصلح ذات بیننا، اللهم حبب الیهم حبهم فیک و حب کل من یحبهم فیک.

 

اللهم احشرنا فی زمرتهم یوم لا یغنی عنا اللهم ارحم شهداء کربلا و ارزقنا زیارتهم فی الدنیا و شفاعتهم فی الآخرة.

اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام و زیارة قبر ابا عبدالله الحسین علیه السلام و شفاعته یوم لا ینفع مال و لا بنون.

 

یا رب الثریا الحسین علیه السلام یا مقلب القلوب و الأبصار ثبت قلوبنا علی دینک.

 

 

1. با نیایش و اشک‌هایی پر از عشق، به تمام مؤمنان تسلیت می‌گویم که در این روزهای عزاداری برای امام حسین (ع) به غم و اندوه می‌پیوندند. خداوند به شما صبر و شکیبایی عطا کند.

 

2. تاسوعای حسینی و عاشورا را به همه عاشقان اهل بیت (ع) تسلیت می‌گویم. امیدوارم این روزها زندگی شما را به طور معنوی ارتقاء دهد و در راه حق و عدالت باقی بمانید.

 

3. در این روزهای پر از عزا و اندوه، به تمامی مسلمانان تسلیت می‌گویم. امام حسین (ع) با قرار دادن جان خود بر اصول و عدالت مبارزه کرد. امیدوارم ما نیز در راه حق باقی بمانیم.

 

4. در این روزهای سوگواری، دل همه شما را به شدت تسلیت می‌گویم. خداوند شما را در این مصیبت‌ها به ثواب عظیمی برساند و به شما صبر و شکیبایی عطا کند.

 

5. تاسوعا و عاشورا، روزهایی است که به یاد خون‌های ریخته شده اهل بیت (ع) است. امیدوارم در این روزهای تاریخی ما هم بتوانیم از درس‌هایی که از زندگی امام حسین (ع) گرفته‌ایم، بهره‌مند شویم.

 

6. به همه شما تسلیت می‌گویم که در این روزهای تاریخی قلب‌های عاشقان اهل بیت (ع) به احساسات عاشورایی پر می‌شود. امیدوارم امام حسین (ع) شفاعت‌گر شما باشد.

 

7. در این روزهای تاریخی، به خانواده‌های عزیز که در این روزها از دست عزیزانشان جدا شده‌اند، تسلیت می‌گویم. خداوند ایشان را در بهشت حسینی حضرتش قرار دهد.

 

8. تاسوعا و عاشورا روزهایی است که به خاطر آزادی و عدالت برجسته شدند. امیدوارم همیشه در راه حق و عدالت قدم برداریم و بر دستان استکبار و ستمگران تسلط نیاوریم.

 

9. در این روزهای تاریخی، به تمام مؤمنان تسلیت می‌گویم که در عشق امام حسین (ع) بی‌تاب شده‌اند. امیدوارم امام حسین (ع) به آرامش دل شما برساند.

 

10. امروز یک روز عزا و ماتم است. به تمام مردم شیعه تسلیت می‌گویم و امیدوارم از درس‌های تاریخی عاشورا بهره‌مند شویم و به راه امام حسین (ع) پایبند باشیم.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!