متن نذری امام حسین | متن نذری محرم 1403

begini penampilan si seksi georgina rodriguez saat pergi ke rumah ibadah YzbZNnEeY3 40

 

نذری به امام حسین (ع) می‌تواند با کلام و احساسی صادقه بیان شود که نشان دهنده عشق و ارادت به امام حسین (ع) باشد. البته هر نذری می‌تواند از زبان شخصیت‌های مختلفی مانند یک عاشق، مداح، مذهبی یا مردمی باشد. در زیر یک مثال از یک نذری به امام حسین (ع) آورده شده است:

“ای امام حسین عزیزم، ای عاشقان ایثار و شهادت! در این روز تاسوعا، قلبم پر از اشتیاق به اجرای عهد و پیمان با شما است. همواره در خاطره‌هایم، حضور شما در کربلا برای دفاع از اسلام و عدالت نقطه روشنی است که به سوی آن خود را هدایت می‌کنم.

ای امام حسین (ع)، من بی‌کفایتم از اینکه از شما کمک بخواهم، اما بدانید که دلم برای دیدار با شما تنگ شده است. هر روز با ارادت و محبتی که به شما دارم، در دعاها و نذرهایم به حق پیشوای نیکوکاری‌ها می‌کنم. تا وقتی که زنده‌ام، وفاداریم به امام حسین (ع) و آرمان‌های ایشان را ادامه خواهم داد.

ای امام حسین (ع)، من در این روزهای محرم همچون شما از همه چیزی گذشته، به محضر شما پناه می‌برم. دلتنگ صدای مداحی‌های شما هستم که به دلم شکوه و عظمت عاشورا را می‌آورد. از خودم می‌پرسم، آیا توانم دلی شجاع و پاک مانند شما داشته باشم؟

ای امام حسین (ع)، امیدوارم در آخرت همراه شما و اهل بیت باشم. در انتظار فرج شما هستم و به نیت پیشرفت جامعه و عدالت اجتماعی دعا می‌کنم. ای امام حسین (ع)، همیشه به یادت هستم و از پناه تو در زندگی‌ام بهره می‌برم. خداوندا، مرا در راه ایثار و تقوا قوی کن تا همواره راه امام حسین (ع) را طی کنم. آمین.”

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!