سامانه دانشجویان بهزیستی | استیودنت بهزیستی | سایت بهزیستی دانشجویی

بهزیستی

ثبت نام شهریه دانشجویان بهزیستی زمان واریز ۱۴۰۲ نحوه ورود به سامانه لیست مهلت ۱۴۰۲ دانشجویی کی باز میشود + دانشگاه آزاد

سازمان بهزیستی به خانواده‌های نیازمند و افرادی که در دسته‌های پایین جامعه قرار دارند، کمک‌های مختلفی ارائه می‌دهد. این کمک‌ها از جمله کمک‌های مالی به همراه دانشجویان تحت پوشش این سازمان نیز می‌باشد.

در این راستا، سامانه دانشجویی بهزیستی به آدرس student.behzisti.net راه‌اندازی شده است. این سامانه، به منظور ثبت و مدیریت کمک‌های مالی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی ایجاد شده است. در این مقاله، علاوه بر معرفی این سامانه، فرآیند ورود و ثبت نام در آن، بازیابی رمزعبور و امکانات موجود در سامانه دانشجویی بهزیستی شرح داده شده است.

دانشجویانی که به عنوان اعضای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه‌های با شهریه‌ی تحصیلی حضور دارند و نیازمند کمک‌های مالی برای تحصیل هستند، می‌توانند از یارانه‌های تحصیلی بهره‌مند شوند. اگر دانشجویان در دانشگاه‌های روزانه با شهریه‌ای بدون شهریه تحصیل کنند، فقط می‌توانند از کمک‌های تشویقی استفاده کنند. برای دریافت این کمک‌ها، ثبت نام در سامانه دانشجویی بهزیستی الزامی است.

این سامانه با هدف بررسی وضعیت دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور ایجاد و فعال شده است. خدمات حمایتی ارائه شده توسط این سامانه به دانشجویان تحت پوشش، شامل مراحل بررسی وضعیت اقتصادی و ثبت نام است. افرادی که در دسته‌های 1 تا 7 از ضعف اقتصادی جامعه قرار دارند، می‌توانند از کمک‌های مالی استفاده کنند.

پس از ثبت نام دانشجو در سامانه دانشجویی بهزیستی و تأیید مدارک توسط کارشناسان مربوطه، دانشجوی مورد نظر به عنوان یکی از مستفیدان این سامانه ثبت می‌شود. سپس، مبلغ کمک مالی معین شده به حساب اعلام شده توسط دانشجو واریز می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!