بلیط بازی استقلال تهران استقلال خوزستان | لینک خرید بلیت بازی استقلال و استقلال خوزستان ورزشگاه غدیر اهواز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 03 04 11 25 28

بلیت فروشی دیدار استقلال و استقلال خوزستان شروع شد.

https://footballeticket.ir

🗓 جمعه ۱۸ اسفند
⏰ ساعت ۱۹:۴۵
🏟 ورزشگاه غدیر اهواز

 

با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی فرد با کمک‌های علیرضا ایلدروم و علی احمدی مصاف روز جمعه استقلال خوزستان و استقلال را قضاوت می‌کنند.

مصاف دو استقلال؛ لحظات تاریخی در لیگ برتر

با نزدیک شدن به آغاز بازی بین استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر، هواداران فوتبال ایران در انتظار یک دیدار هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی هستند. این مصاف بین دو تیم قدرتمند، احتمالاً به یک رقابت سرسخت و پر فشار ختم خواهد شد.

استادیوم غدیر اهواز آماده پذیرایی از هواداران و طرفداران فوتبال برای این مصاف تاریخی است. با آغاز فروش بلیت‌ها، هواداران این دو تیم فرصتی برای حضور در این رویداد بزرگ را خواهند داشت. این دیدار برگزار خواهد شد در جمعه، ۱۸ اسفند ماه، ساعت ۱۹:۴۵.

استقلال خوزستان با امید به حمایت هواداران خود، به دنبال کسب پیروزی در مقابل استقلال تهران است. از سوی دیگر، استقلال تهران نیز با تلاش برای کسب سه امتیاز، قصد دارد نشان دهد که قدرت و توانایی برتری را دارد.

لینک خرید بلیت به زودی اعلام خواهد شد، تا هواداران بتوانند از نزدیک شاهد این دیدار تاریخی باشند و لحظاتی خاص را به یادگار ببرند.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!