بلیت بازی استقلال هوادار | خرید بلیت بازی استقلال هوادار ۲۷ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 03 16 10 09 48

🟣هوادار
⏺استقلال
📆 یکشنبه ۲۷ اسفند
⏰ ساعت ۲۱:۰۰

تا این لحظه بلیت فروشی این دیدار آغاز نشده است و احتمال محرومیت بالاست .

استقلال ایران که همچنان صدر جدول را به همت بازیکنان و کادرفنی و البته با حمایت هواداران فهیم خود حفظ کرده، یکشنبه ۲۷ اسفند، در یکی از دیرهنگام ترین بازی های لیگ برتر، از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف هوادار تهران می رود تا با غلبه بر همشهری خود، به هواداران عیدی بدهد.
در آستانه این دیدار برای عالیجناب حسن روشن، تنها ستاره تاریخ فوتبال ایران که هم در جام جهانی و المپیک گلزنی کرده، هم در بازی های آسیایی و جام ملت‌های آسیا، آرزوی سلامتی داریم.
حسن روشن، طفل شیرین رایکوف، پیر دیر گلزنان فوتبال ایران است، ستاره ای که تا ابد در آسمان آبی استقلال روشن می ماند.
نکوداشت پیشکسوتان استقلال؛ این دیدار، عالیجناب حسن روشن

در فاصله ۲ روز تا بازی مقابل هوادار خبری از بلیت فروشی از طرف سازمان لیگ نیست. چرا باید این بازی مهم بدون تماشاگر برگزار بشه..؟ وقتی ورزشگاه در شرایط مناسب قرار داره و هیچ مشکلی برای حضور هواداران نداره چه دلیلی برای بدون تماشاگر برگزار شدن بازی وجود داره..؟

اگر مشکلی وجود داره، با حفظ میزبانی باید بازی رو به آزادی انتقال بدید.

بازی استقلال بدون تماشاگر می‌شود

استقلال بعد از دربی از تهران خارج نمی‌شود و باید به مصاف یک تیم تهرانی دیگر لیگ برتر یعنی هوادار تهران برود. با این حال به نظر می‌رسد این دیدار در دستگردی، همانند بازی‌های قبلی دو تیم در این ورزشگاه بدون تماشاگر باشد.

باتوجه به منطقه قرارگیری این ورزشگاه در نزدیکی شهرک اکباتان و همچنین مشکلات پارکینگ، گیت و بلیت فروشی، بازی‌های به میزبانی این ورزشگاه همواره بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مجوز شورای تامین را نمی‌گیرد

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!