همسر مارسلو کیست؟ (عکس) + مراسم خداحافظی مارسلو با رئال مادرید

Capture 27

همسر مارسلو کیست؟ (عکس) + مراسم خداحافظی مارسلو با رئال مادرید | با گروه ورزشی ایران چطور همراه باشید

به گزارش ایران چطور نیوز، مارسلو دفاع چپ سخت کوش رئال امروز به عنوان پرافخارترین بازیکن تاریخ رئال رسما از باشگاه مادریدی جدا شد. او نزدیک به 16 سال برای رئال بازی کرد و به 25 جام دست یافت. مراسح خداحافظی مارسلو ساعتی پیش در برنابئو به انجام رسید و او سپس در نشستی خبری شرکت کرد.

مارسلو گفت:« خیلی به آینده فکر نمی کنم و سخت تر از هر چیزی خداحافظی کردن است. بازی با پیراهن رئال بهترین اتفاق ممکن است و از آینده ترسی ندارم. تاریخ من از قبل نوشته شده است. پدربزرگم از هر چه که در رئال رسیدم، سهم دارد. او همیشه به من آزادی عمل می داد و باعث شد زودتر به بلوغ فکری برسم. در 18 سالگی وقتی به رئال پیوستم، اعتماد به نفس بالایی داشتم. به 18 ساله های الان که نگاه می کنم، متوجه تفاوت ها می شوم. در مراسم خداحافظی وجدانم راحت بود و در حالی رئال را ترک می کنم که به همه آرزوهایم رسیدم. خوش شانس بودم که در رئال زیر نظر مربیان خوبی کار کردم و هم تیمی بازیکنانی بزرگ بودم. از هر مربی چیزهایی یاد گرفتم. امسال دقایق زیادی بازی نکردم با این حال حس می کنم بازیکن مفیدی بودم. شکل قهرمانی مان در چمپیونزلیگ فوق العاده بود و با وجود اینکه تقریبا در این جام بازی نکردم، ولی خوشحال ترین بودم. گاهی با آنچلوتی بحث مان می شد ولی فردا روی هم را می بوسیدیم.»

Capture 28

شادترین روز:« امروز شادترین روز من است چون در حالی رئال را ترک می کنم که معتقدم میراثی بزرگ از خود در این باشگاه به جا گذاشتم.»

پایان خبر/ ایران چطور

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!