ترکیب پرسپولیس برابر النصر » سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

23424

بعد از یک فصل دوری از لیگ قهرمانان آسیا، اکنون تیمی که قبلاً به عنوان فینالیست در این رقابت‌ها شناخته می‌شد، با دسته‌بندی خود در گروه مرگ دوباره به دنبال شکل گیری خاطرات شیرین در این رقابت‌ها است. سرمربی پرسپولیس که تجربه پیروزی مقابل تیم النصر را در سابقه‌اش دارد، در برابر این تیم مجدداً قرار خواهد گرفت. النصر اکنون به عنوان یک تیم پرقدرت و شاید غیرقابل شکست شناخته می‌شود و با رهبری کریس رونالدو به دنبال شروع قوی در این مسابقات هستند.

همچنین، نگرانی بزرگ در اردوگاه پرسپولیس این است که مصدومیت علیرضا بیرانوند در جریان بازی تشدید شود. با این حال، حضور شماره یک ملی‌پوش دروازه‌بانی ایران به افتخار این تیم اعتماد به نفس بالا خواهد برد و از او انتظار می‌رود که باز هم به نمایش‌های برجسته‌ای در این دیدار برسد.

علاوه بر این، در خط دفاعی پرسپولیس، کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی به چالشی سخت در برابر خط حمله النصر قرار دارند. این دو مدافع با توانایی‌های فیزیکی بالا و تخریبی، وظیفه دارند که حملات حریف را از بین ببرند و از جانب دیگر، بازیکنانی مانند سعید صادقی، مهدی ترابی، و وحید امیری به عنوان وینگرهای تیم، مسئولیت خلق فرصت‌های گل را برعهده دارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است:

– دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند
– خط دفاعی: مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی
– خط وسط: میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی
– خط حمله: وحید امیری، محمد عمری

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!