خرید بلیت بازی سپاهان آلمالیق | بلیط بازی سپاهان آلمالیق ازبکستان

photo 2023 11 04 15 03 26

تلاش سپاهان برای تعویق یک‌روزه بازی آلمالیق

سخنگوی فدراسیون فوتبال:
🔹️تصمیم‌گیری در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط کمیته مسابقات AFC انجام می‌شود.
🔹️باشگاه سپاهان پیگیر برگزاری بازی مقابل آلمالیق با ۲۴ ساعت تأخیر است و فدراسیون هم کمک می‌کند که این اتفاق بیفتد

تماشای دو بازی لیگ قهرمانان آسیا با یک بلیت در ورزشگاه آزادی!

🔹 هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه) در شرایطی آغاز می‌شود که سپاهان و نساجی دو نماینده کشورمان باید با حریفان خود در ورزشگاه آزادی دیدار کنند.

🔹 به نظر می‌رسید برگزاری این دو دیدار در یک روز و در یک ورزشگاه، مشکلاتی را درخصوص بلیت‌فروشی برای حضور هواداران نساجی و سپاهان در مجموعه ورزشی آزادی ایجاد کند، اما طبق اعلام معاون ورزشی ورزشگاه آزادی تصمیم بر آن شده که بلیت جداگانه‌ای برای این دو بازی فروخته نشود. در واقع هواداران با خرید یک بلیت می‌توانند هر دو بازی را تماشا کنند.

بلیط فروشی بازی سپاهان – آلمالیق؛ 

بازی‌های فوتبال همواره جذابیت‌های خود را دارند، وقتی دو تیم قوی به مصاف هم می‌روند، این جذابیت‌ها دوچندان می‌شوند. یکی از دیدارهایی که در این راستا برای هواداران فوتبال بسیار جذاب و مهم است، بازی سپاهان اصفهان در برابر تیم آلمالیق از کره جنوبی است. این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، همیشه به عنوان یکی از مسابقات مهم فصل شناخته می‌شود و هواداران هر دو تیم با شوق و شور برای تماشای آن آماده می‌شوند.

بلیط‌های این دیدار از سوی اداره فروش بلیط فدراسیون فوتبال یا از طریق نمایندگی‌های مربوطه عرضه می‌شوند. تاریخ و زمان شروع فروش بلیط‌ها تاکنون مشخص نشده است و بهتر است هواداران و علاقه‌مندان به این دیدار اخبار رسمی فوتبال و فدراسیون را دنبال کرده و اطلاعات دقیقتر را بدست آورند. در هر صورت، بلیط این دیدار احتمالاً به عنوان فرصتی خوب برای تماشاگران برتر محسوب می‌شود. از آنجا که بازی‌های سپاهان همیشه جذابیت‌های ویژه‌ای دارند و تیم آلمالیق هم به عنوان یک حریف قدرتمند و مهم شناخته می‌شود، برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی تهران برای تمامی علاقه‌مندان و هواداران این تیم‌ها فرصتی بی‌نظیر برای تجربه اتفاقات هیجان‌انگیز فوتبالی خواهد بود. این مسابقه به عنوان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل در لیگ برتر فوتبال ایران شناخته می‌شود و بلیط‌های آن به دست تماشاگران خواهد رسید. به همین دلیل، هواداران سپاهان و علاقه‌مندان به فوتبال باید اطلاعات مربوط به فروش بلیط‌ها را به دقت دنبال کرده و برای حضور در این دیدار استثنایی آماده‌باشند.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!