چرا هادی چوپان دوم شد | حق خوری و خداحافظی هادی چوپان

photo 2023 11 06 09 47 00

 

هادی چوپان، نامی که در دنیای بدنسازی جهانی به عنوان یکی از متمایزترین و قهرمانان این رشته شناخته می‌شود، در سال گذشته توانست عنوان مستر المپیا را به دست آورده و به عنوان شاهزاده بدنسازی اعلام شود. اما در سال 2023، او با نتوانی از حفظ جایگاه بر روی صحنه مسابقات مستر المپیا ایستاد و به اعتقاد خود، این باخت و دستیابی به جایگاه دوم در مسابقات، ناشی از ناداوری و خیانت مربی خود به نام هانی رامبد بوده است.

 

 

هادی چوپان به عنوان یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران ایرانی در دنیای بدنسازی شناخته می‌شود. او در سال 2022 موفق به کسب عنوان مستر المپیا شده و به عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان این رشته تاریخ نوین ورزش اعلام شد. اما امسال، وی به عنوان قهرمان مستر المپیا، نتوانست جایگاه خود را در مسابقات حفظ کند و این به او ناراحتی بسیار زیادی وارد کرد.

 

photo 2023 11 06 09 47 07

 

هادی چوپان به عقیده خود، از ناداوری و خیانت مربی خود، هانی رامبد متاثر شده است. هانی رامبد کارشناس و مربی امریکایی-کویتی معتقد به این است که او به هادی چوپان کمک کرده تا بزرگترین انتصاب خود را در مسابقات حاصل کند. این مربی در تمرین‌ها به همراه هادی چوپان حضور داشته و نقش مهمی در بهبود عملکرد ورزشکار خود ایفا کرده است. از آنجا که اغلب مردم ایران از ساده‌دلی و اخلاص ورزشی شناخته می‌شوند، این خیانت ممکن است در تلاش‌های هادی چوپان برای حفظ جایگاه در مسابقات مستر المپیا تأثیر منفی داشته باشد.

 

photo 2023 11 06 09 47 25

 

به علاوه، وی اعتقاد دارد که هانی رامبد با رقیب او، درک لانسفورد، در تماس بوده و برنامه‌های وی را بهره‌برده است. این نقشه‌بندی‌ها به نظر او از باخت در مسابقات و ایستادن در جایگاه دوم به وجود آمده و هادی چوپان این امور را به عنوان علت باخت و ایستادن در جایگاه دوم در مسابقات مستر المپیا تصور می‌کند.

 

photo 2023 11 06 09 47 04

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!