ایا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است ۱۹ آذر ۱۴۰۳

مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

🔴 مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا یکشنبه ۱۹ آذرماه طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نیستند

🔹با توجه به بهبود شاخص کیفیت هوای امروز اصفهان نسبت به هفته گذشته و قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و همچنین عدم تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا؛ بنابراین کلاس های درس مدارس و دانشگا‌ه های اصفهان فردا یکشنبه ۱۹ آذر طبق روال عادی فعالیت دارند و تعطیل نمی باشند.

آلودگی هوا می‌تواند یکی از دلایل تعطیلی مدارس در برخی استان‌ها باشد. با این حال، ورود سامانه بارشی می‌تواند منجر به کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت آن در بسیاری از مناطق گردد. بارش‌های بارانی یا برفی می‌تواند موجب شستشوی آلاینده‌های معلق در هوا شود و کیفیت هوای شهرها را بهبود بخشد. این نوع بارش‌ها به عنوان یک “شستشوی طبیعی” عوامل آلاینده‌های هوا را از فضا حذف می‌کند و باعث تقویت هوای پاک می‌شود.

با این حال، در مواردی که شدت آلودگی هوا به حدی بالا برود که بارش‌های بارانی یا برفی نتوانند به تنهایی آلاینده‌های هوا را به کلی از محیط پاکسازی کنند، ممکن است نیاز به تصمیمات اضطراری مانند تعطیلی مدارس و ادارات باشد. این تصمیمات عموماً بر اساس دستورالعمل‌ها و توصیه‌های مراجع ذیربط و مسئولان اجرایی گرفته می‌شوند.

به هر حال، ورود سامانه بارشی می‌تواند یک نشانه امیدبخش برای بهبود شرایط آلودگی هوا باشد و در صورتی که این بارش‌ها منجر به کاهش آلودگی هوا در مناطق مختلف شود، احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا نیز کاهش خواهد یافت.

اشتراک در
اطلاع از

13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!