ایا فردا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است ۲۰ آذر ۱۴۰۳

1

هشدار سطح نارنجی و احتمال تعطیلی مدارس اصفهان در روزهای بعدی

فوری هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد افزایش غلظت آلاینده ها در برخی از نقاط استان از فردا دوشنبه تا چهارشنبه

شاخص آلودگی هوای تهران و اصفهان هم اکنون در شرایط «غیرقابل قبول» / نارنجی قرار دارد.

هم اکنون (یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۱۵ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

با توجه به اطلاعات فعلی در مورد آلودگی هوا در شهرهای صنعتی مانند تهران، کرج، اراک و اصفهان که در روزهای ابتدایی هفته افزایش می‌یابد، ورود سامانه بارشی به کشور که در روز سه‌شنبه می‌آید می‌تواند آلودگی هوا را کاهش دهد. این بارش‌ها می‌توانند باعث شستشوی آلاینده‌های معلق در هوا شده و کیفیت هوای شهرها را بهبود بخشند. در صورتی که بارش‌های بارانی یا برفی بتوانند آلاینده‌های هوا را به کلی از محیط پاکسازی کنند، احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا کاهش خواهد یافت.

با این حال، هنوز اطلاعی در مورد تصمیمات ادارات مربوطه و تعطیلی مدارس اصفهان اعلام نشده است. تصمیمات مربوط به تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس بیشتر بستگی به شرایط و توصیه‌های مسئولان دارد که پس از اعلام رسمی از طریق منابع معتبر و نهادهای ذیربط، به دست مردم خواهد رسید. باید منتظر اعلام رسمی از سوی مراجع ذیربط در این زمینه باشیم تا تصمیمات نهایی را مطابق با شرایط آلودگی هوا و همچنین شرایط جوی شهرها بدانیم.

اشتراک در
اطلاع از

26 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!