ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳

مدارس تعطیل

🔴اصلاحیه ؛ تعطیلی دو روزه تمامی مدارس استان البرز

استانداری البرز : فردا چهارشنبه (29 آذر) و پنج شنبه (30 آذرماه) آموزش ها در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان البرز به جزء در شهرستان #طالقان و بخش #آسارا تعطیل و غیرحضوری (مجازی) خواهد بود / و همچنین تمامی فعالیت های ورزشی در این دو روز ممنوع است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فوری | همه مدارس شهرستان‌های استان تهران غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز #فیروزکوه در روز چهارشنبه ۲۹  و پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه به شرح ذیل است؛

۱. کودکستان‌ها، مراکز و مدارس استثنایی در همه مقاطع تعطیل است.

۲. آموزش در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم، در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان #شاد برگزار خواهد شد.

موضوع وضعیت هوای استان البرز و صدور هشدارهای هواشناسی نشان دهنده وجود شرایط آلوده و اضطراری در این منطقه است. به توصیه هواشناسی درباره سکون و افزایش آلاینده‌ها، ممکن است مدارس در این منطقه در روز چهارشنبه تعطیل شوند. با این حال، هنوز اعلام رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس در استان البرز برای روز چهارشنبه انجام نشده است. اطلاعات دقیق و آخرین وضعیت مدارس باید از اعلامیه‌های رسمی جلسه گروه اضطرار استان البرز بدست آید. توصیه می‌شود تا به منابع اطلاعاتی رسمی و معتبر مراجعه شود تا اطلاعات دقیق و صحیح درباره تعطیلی مدارس در این منطقه را دریافت کنیم.

اشتراک در
اطلاع از

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!