ایا فردا مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل است یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۳

تعطیل مدارس بارش برف

اطلاعیه در خصوص وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

به اطلاع دانش آموزان عزیز،اولیا محترم و فرهنگیان گرامی میرساند، با توجه به بارش برف در شهرستان #کوهرنگ و لغزندگی معابر، روز یکشنبه ۳دی ماه، فعالیت آموزشی مدارس این شهرستان از #ساعت_۹_صبح آغاز خواهد شد.

💡 لازم به ذکر است امتحانات نهایی دی ماه پایه دوازدهم ،راس ساعت مقرردر حوزه های مربوطه برگزار خواهد شد و تغییر زمان امتحانات نهایی امکانپذیر نمیباشد.

در استان چهارمحال و بختیاری، هواشناسی اعلام کرده است که یک سامانه بارشی جدید شامل بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای به نسبت شدید در حال تشکیل است. این سامانه پیش‌بینی شده است که از ابتدای روز شنبه دوم دی ماه آغاز شود و تا اوایل روز یکشنبه سوم دی ماه ۱۴۰۲ ادامه یابد.

شهرستان‌هایی همچون کوهرنگ، اردل، فارسان، غرب بن، کیار، جنوب بروجن، شمال غرب شهرکرد، لردگان، فلارد و خانمیرزا تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.

به دلیل این شرایط پیش‌بینی شده، احتمال تعطیلی مدارس و اختلال در تردد جاده‌ها و معابر مرتفع، لغزندگی سطح معابر، رواناب و آبگرفتگی معابر در مناطق جنوبی، سیلابی شدن مسیل‌ها، صاعقه، خسارت ناشی از وزش باد، کولاک برف، مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

به همین دلیل، مردم محلات مذکور توصیه می‌شود که احتیاط کنند، زنجیر چرخ و تجهیزات مناسب زمستانه را در خودروهای خود داشته باشند، از تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند، از توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند، و اقدامات پیشگیرانه را جهت حفاظت از خود و دیگران انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!