ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۳

photo 2024 01 01 20 48 54

🔴 فوری | اطلاعیه فعالیت مجازی مدارس در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهرستان های تبریز و اسکو / مدارس برای دومین روز متوالی مجازی شد

🔹 پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان از پیش تعیین شده غیر حضوری می باشد.

🔹 شایان ذکر است؛ دانش آموزان بعد از اتمام امتحان مدارس را ترک خواهند نمود.

وضعیت هوای تبریز قرمز شد

▫️ شاخص آلودگی هوای تبریز هم اکنون با نشان دادن عدد ۱۵۷ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم قرار دارد.

آیا چهارشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟

وضعیت آلودگی هوای تبریز به یک مرحله بحرانی رسیده است. با شاخص آلودگی هوایی که به عدد ۱۵۷ رسیده، این شهر در وضعیت قرمز و ناسالم قرار دارد. این شاخص نشان‌دهنده اتفاقات جدی در زمینه کیفیت هوای شهر می‌باشد که تأثیر بسیار بدی بر سلامت عمومی مردم دارد.

با توجه به افزایش شدید آلودگی هوا در تبریز و پیش‌بینی‌های هواشناسی که نشان می‌دهد این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد، احتمال تعطیلی مدارس بسیار محتمل به نظر می‌رسد. مسئولان و مراجع ذیربط این شهر باید با جدیت و سرعت اقدامات لازم را برای کاهش این مشکلات اجرا کنند تا بهداشت و سلامت جامعه حفظ شود.

آلودگی هوا مشکل جدی است که نیازمند توجه فوری و راهکارهای کارآمد برای کنترل و بهبود آن است. باید توجه داشت که آلودگی هوا می‌تواند تأثیرات زیانباری بر روی سلامت افراد، به‌ویژه کودکان و افراد سالمند داشته باشد. به علاوه، بسته شدن مدارس به دلیل آلودگی هوا می‌تواند بهترین تصمیم برای حفظ سلامت و رفاه دانش‌آموزان و کاهش اثرات آلودگی هوا بر روی آنها باشد.

به منظور پیشگیری و کاهش این مشکل، هماهنگی میان نهادهای مسئول، ارائه راهکارهای عملی و توجه به توصیه‌های بهداشتی برای مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است. ضروری است که مردم نیز با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مناسب، در این شرایط سخت، به سلامتی خود و دیگران اهمیت ویژه‌ای بدهند.

اطلاعیه غیر حضوری شدن مدارس در روز سه شنبه

▫️پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز سه شنبه مورخه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

🔹 شایان ذکر است امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات مدارس را ترک خواهند نمود.

🔹لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!