ایا مدارس تبریز فردا چهارشنبه تعطیل است ۹ اسفند ۱۴۰۳

تعطیل 2

در پی روند کاهش دما و یخبندان که توسط سازمان هواشناسی اعلام گردیده است برای فردا و روزهای آخر هفته منتظر اعلام تعطیلی مدارس باشید .

اطلاعیه فعالیت مدارس سه‌شنبه 8 اسفند ماه 1402

#سراب
با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه سراب، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع می‌شود.

#هریس
با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

#صوفیان
با توجه به برودت هوا؛ مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت، خواهند نمود.

#مهربان
با توجه به سرمای شدید هوا در منطقه مهربان، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

#تسوج
با توجه به برودت هوا در منطقه تسوج، فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع می‌شود.

#خواجه
با توجه به برودت هوا در منطقه خواجه، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد گردید.

◽️  #مرند
🔹 به علت برودت شدید هوا، فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند در مقطع تحصیلی ابتدایی شیفت صبح با یک تاخیر، آغاز خواهد شد.

 

مدارس ابتدایی تبریز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

▫️با توجه به برودت هوا؛ فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز و منطقه خسروشاه در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت صبح، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

اطلاعیه فعالیت مدارس سه‌ شنبه 8 اسفند ماه 1402

◽️اسکو

🔸با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو ( مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید #سهند ) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

اطلاعیه فعالیت مدارس  سه‌ شنبه 8 اسفند ماه 1402

ایلخچی
🔹با توجه به برودت هوا در منطقه ایلخچی، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!