ایا فردا مدارس تعطیل است چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس

مدارس و دانشگاه‌های استان اصفهان فردا حضوری هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
🔹 جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان روز گذشته تشکیل و متناسب با هشدار سطح زرد هواشناسی که برای فردا صادر شده، تمهیداتی اتخاذ شد.

🔹 بر همین اساس فعالیت تمامی مدارس، دانشگاه و مراکز آموزشی استان اصفهان برای فردا چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هشدار داد : احتمال یخبندان شبانه در استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی از صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان خبر داد و گفت: از فردا تا جمعه ۲۲ دی ماه احتمال یخبندان وجود دارد.

کیفیت هوای تهران در وضعیت نارنجی/ ۱۰ منطقه قرمز است

🔹کیفیت هوای تهران امروز/ سه شنبه در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) قرار دارد و این در حالی است که ۱۰ نقطه پایتخت در وضعیت قرمز ( ناسالم برای همه افراد) قرار دارد.

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل خواهد شد و درباره نحوه فعالیت مدارس و دانشگاهها و برگزاری امتحانات در روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه تصمیم گیری خواهد شد.

آلودگی هوا و احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه

امروز، به‌طور ناگهانی، شاخص آلودگی هوای تهران به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. این وضعیت نگران‌کننده نشان دهنده‌ی ادامه آلودگی هوا در این شهر بوده و با توجه به پیش‌بینی‌های اصغری، ادامه این شرایط ناگوار تا روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه و عدم برگزاری امتحانات وجود دارد. این تصمیمات عمدتاً به منظور حفظ سلامت و بهداشت دانش‌آموزان و جلوگیری از تماس آن‌ها با هوای آلوده و ناسالم اتخاذ می‌شود.

به‌طور کلی، پیشنهاد می‌شود که افراد و والدین، در صورت امکان، از منابع رسمی مورد اطمینان و اعلامیه‌های مربوطه هواشناسی و مقامات محلی استفاده کنند تا اطلاعات به‌روز درباره‌ی وضعیت هوایی و تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس را دریافت کنند و به موقع اقدامات لازم را برای مراقبت از سلامت خود و فرزندانشان انجام دهند.

ادامه آلودگی هوا تا چهارشنبه

اصغری، کارشناس هواشناسی:
🔹 امروز شاخص آلودگی هوای تهران به شکل غیر منتظره‌ای افزایش یافت. این شرایط تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!