ایا مدارس فردا دوشنبه تعطیل است ۲۵ دی ۱۴۰۳

با توجه به ادامه بارش ها در سمت شمال غرب کشور و برای روز یکشنبه بارش ها در استان های آذربایجان شرقی  و غربی واردبیل و کردستان وگیلان خواهد بود و با توجه به شدت بارش ها و تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 24 دی در استان های شمال غربی احتمال تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه نیز وجود دارد .

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ 

منطقه #خاروانا

🔹 با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی منطقه #خاروانا در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

🔹 منطقه #صوفیان

در بخش رودقات منطقه صوفیان، تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهری صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح  با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹 منطقه #جلفا

در منطقه شهرستان جلفا، مراکز پیش دبستانی، تعطیل و مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر بصورت غیر حضوری خواهد بود و همچنین تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیه رود نیز غیرحضوری بوده و مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهری نیز از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹 گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

🔹 شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

 

اطلاعیه فعالیت مدارس در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

اطلاعیه فعالیت مدارس #کلیبر و #خداآفرین

▫️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #کلیبر و #خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #عشایر

▫️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #اهر

▫️ با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد.

▫️ گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

▫️ شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

 

کلیه دوره های تحصیلی اردبیل دوشنبه غیرحضوری شد

🔹به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد

تمامی مقاطع تحصیلی اردبیل فردا غیرحضوری شد

🔹به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌‌بود.

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی برای روز یکشنبه و ادامه بارش‌ها در سمت شمال غرب کشور، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، و گیلان با بارش‌های فراوان مواجه خواهند شد.

با توجه به شدت بارش‌ها و تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 24 دی در استان‌های شمال غربی، احتمال تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه نیز وجود دارد.

این تصمیم از سوی مقامات آموزشی و اجرایی مربوط به وضعیت جوی و ایمنی دانش‌آموزان اتخاذ خواهد شد. در صورت ادامه شدن شرایط نامساعد هوایی، تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ممکن است اعلام شود. بهتر است والدین و دانش‌آموزان از طریق رسانه‌های محلی یا اطلاعات رسمی آموزش و پرورش اطلاعات جاری در این زمینه را دنبال کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!