ایا مدارس تبریز فردا تعطیل است دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳

تعطیل مدارس بارش برف

اطلاعیه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی در روز دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ 

منطقه #خاروانا

🔹 با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی منطقه #خاروانا در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

🔹 منطقه #صوفیان

در بخش رودقات منطقه صوفیان، تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهری صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح  با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹 منطقه #جلفا

در منطقه شهرستان جلفا، مراکز پیش دبستانی، تعطیل و مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر بصورت غیر حضوری خواهد بود و همچنین تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیه رود نیز غیرحضوری بوده و مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهری نیز از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹 گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

🔹 شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

اطلاعیه فعالیت مدارس #کلیبر و #خداآفرین

▫️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #کلیبر و #خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #عشایر

▫️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه #اهر

▫️ با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد.

▫️ گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد گردید.

▫️ شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

 

ورزقان زیر برف رفت

🔹در شهر ورزقان ارتفاع برف بیش از نیم متر و مناطق مرتفع شهرستان ورزقان برف تا یک متر گزارش شده و در قسمت‌های نسبتا مرتفع برف تا ۱.۵ گزارش شده.

🔹اکثر راه‌های روستایی شهرستان ورزقان بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده.

ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه به کشور با بارش های شدیدی در قسمت های شمال غربی کشور مانند آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل شد که موجب سختی عبور و مرور ،کاهش دما و یخزدگی در معابر شد که تصمیم ستاد بحران مبنی بر تعطیلی مدارس در مرکز استان ها و باقی شهرستان های این مناطق گردید .

تعطیطی مدارس به جهت راحتی و رفاه دانش آموزان و والدین و رسیدگی بهتر شهرداری برای بازگشایی مسیرها و کمک به خلوت تر شدن خیابان ها در این سرمای هوا می شود .

هرچند که تعطیلی مدارس مبنی بر این نیست که آموزش دانش آموزان به تعویق بیفتد و موجب عقب ماندن آنها در درس و تکالیف شود ببه همین جهت بستر شاد در چنین روزهای تعطیلی مدارس به کمک معلمان و دانش آموزان می آید و مدارس فقط غیر حضوری می شوند و تحصییل در محیط شاد ادامه دارد .

برای روز دوشنبه با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی احتمالا همچنان مدارس غیرحضوری در مناطق مختلف تبریز خواهد بود اما بهتر است تا اعلام رسمی آموزش پرورش و مناطقی که توسط این سازمان تعطیل اعلام می شوند منتظر بمانیم و همچنین مقاطعی که تعطیل خواهند شد برای روز دوشنبه و لغو امتحانات داخلی هنوز اعلام رسمی نشده است .

پس برای اطلاع از این اخبار همراه ما باشید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!