ایا مدارس فردا تعطیل است دوشنبه | ایا فردا دوشنبه مدارس تهران تعطیل است ۲ بهمن ۱۴۰۳

تعطیل 2

مدارس تهران فردا دوشنبه 2 بهمن تعطیل نیست .

هشدار برای وزش باد شدید در تهران

🔹مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار درباره وقوع باد شدید در پایتخت گفت: شهروندان از تردد در کنار سازه‌های سست خودداری کنند.

🔴 تغییر ساعت ادارات و مدارس تهران گزینه کاهش مصرف برق

استاندار تهران:

🔹درحال حاضر تأمین و توزیع برق تهران بزرگ بدون هیچ مشکلی و به‌صورت پایدار و بر اساس الگوهای ارتقا یافته و به‌صورت مطمئن صورت می‌گیرد.

🔹تغییر ساعت کار اداری و مدارس عامل مؤثری در مدیریت مصرف است و مدیریت بر مصرف از طریق پیش‌بینی‌ها و طرح‌ریزی‌های جدید باید صورت گیرد.

🔴 تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا دوشنبه دوم بهمن‌ماه/ جلسات کارگروه در صورت لزوم به قید فوریت برگزار می‌شود 

🔹معاون استاندار تهران: فعالیت ورزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در محیط های باز ممنوع است، از مردم می خواهیم تا از فعالیت های ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط های باز خودداری نمایند. 

🔹گفتنی است تصمیمات جلسه کارگروه اضطرار برای فردا می‌باشد و اگر ضرورتی باشد حتما شب قبل جلسه فوری گذاشته می‌شود و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

احتمال تعطیلی مدارس تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دلیل آلودگی هوا

به گزارش اخبار استانداری تهران، محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران اعلام کرده است که جلسه کمیته اضطرار در زمینه آلودگی هوا، صبح یک‌شنبه اول بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. این تصمیم به منظور بررسی وضعیت آلودگی هوا و اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است.

با توجه به تشدید آلودگی هوا و همچنین در پی نامه ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه به شدت مطرح است. جلسه کمیته اضطرار این احتمال را بررسی و تصمیمات لازم را اعلام خواهد کرد.

به این توجه نمایید که احتمال تعطیلی مدارس تهران نه تنها برای یکشنبه بلکه برای دوشنبه نیز مطرح شده است. شهروندان به منظور اطلاع از آخرین تصمیمات و اطلاعیه‌های ادارات مربوطه، پیگیری مستمر داشته باشند.

ورود سامانه سرد و برفی به شمالغرب کشور از ۳شنبه ۳بهمن ماه ،۴شنبه انتظار تعطیلی مدارس در بیشتر مناطق سردسیر استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی به دلیل سرما و بارش برف میرود.

این سامانه در ادامه مسیر به سمت البرز با قدری افزایش دما همراه خواهد بود ولی همچنان از توان رطوبتی خوبی بهره مند خواهد بود و بارش سنگین برف در دامنه های البرز قطعی ست، از اینرو انسداد جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن در پایان هفته دور از انتظار نیست.

هفته آینده نیز احتمال ورود یک سامانه قویتر و برف سراسری در نیمه شمالی کشور وجود دارد.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!