ایا دوشنبه تعطیل است ۲۷ آذر ۱۴۰۳ | ایا مدارس دوشنبه تعطیل است 27 آذر

photo 2023 12 17 13 05 52

🔹 فوری تمامی مدارس شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان، فردا غیرحضوری است

🔹با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

🔷️ منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا ۲۷ آذر ماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

🔹 فوری فردا مدارس ابتدایی تهران مجازی است

معاون استاندار تهران: کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غير از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری شد

شاخص آلودگی منطقه ۹ تهران هم در آستانه مرحله خطرناک قرار گرفت

 

اصغری، کارشناس هواشناسی:
🔹 فردا و پس فردا هوا در تهران، البرز، اصفهان، مرکزی، سمنان و خوزستان آلوده تر خواهد بود.

تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر، به‌طور رسمی تعطیل نمی‌باشد و بر اساس روال معمول، تمامی مدارس و نهادهای دولتی و خصوصی باید به کار خود ادامه دهند. این روز، همانند روزهای دیگر هفته، به‌طور عادی و بدون تعطیلی فعالیت خواهد داشت.

با این حال، در برخی مناطق و شهرها ممکن است به دلیل شرایط هوایی و آلودگی هوا یا سرمای شدید، تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شود. در این موارد، مدیران مدارس و مسئولان محلی اقدام به اعلام تعطیلی می‌کنند تا ایمنی و سلامتی دانش‌آموزان و کارکنان را تأمین نمایند.

به همین دلیل، اگر در شهر یا منطقه‌ای آلودگی هوا یا شرایط جوی به‌گونه‌ای نا‌مساعد و غیرقابل پیش‌بینی باشد، مدیران مدارس مجوز تعطیلی مدرسه را از مراجع ذی‌صلاح دریافت و اعلام خواهند کرد.

تصمیمات مرتبط با تعطیلی مدارس به طور معمول از طریق رسانه‌های محلی، پیامک، وبسایت مدرسه و یا اطلاع‌رسانی از طریق سامانه‌های مربوطه به دانش‌آموزان و اولیاء امور دانش‌آموزان اعلام خواهد شد.

بدیهی است که هرگونه تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و پرسنل مدارس اتخاذ خواهد شد و اطلاع‌رسانی مربوط به آن به صورت مستقیم و سریع انجام خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!