ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۳

download 4

🔴#فوری فردا مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی استان البرز غیرحضوری است

🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی بدلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان البرز خبر داد. 

🔹 احمد افضلی با بیان این مطلب افزود:از مردم نیز تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش خود را متوجه این مهم کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هر گونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم.

بارش برف در همه محورهای البرز/به جاده‌های کوهستانی نروید

زندی‌فر مدیرکل راهداری البرز:

🔹 حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی البرز هستیم.

🔹 به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

🔹تاکنون گزارشی مبنی بر بسته بودن راه‌های روستایی دریافت نکردیم اما هموطنان توجه داشته باشند که از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی و محورهایی چون برغان و آتشگاه پرهیز کنند و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

پلیس راهور فراجا:
محور هراز صبح امروز بازگشایی شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر نیمه سنگین گزارش شده است.

با توجه به پیش‌بینی موج بارشی پیش‌رو که باعث بارش برف در مناطق مختلف از جمله البرز خواهد شد، احتمال تعطیلی مدارس در این مناطق برای روز دوشنبه بسیار بالاست. این موج بارشی، با وجود ماهیت سرمایی خود، احتمالاً به دلیل شدت بارش برف و ایجاد شرایط سخت برای عبور و مرور در مسیرهای رفت و آمد، مدارس را مجاب به تعطیلی خواهد کرد. بنابراین، منتظر اعلام رسمی مقامات مربوطه بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه دریافت کنیم.

مجموع برف پیش بینی شده از موج بارشی پیش رو !

🔹همانطور که گفته شد موج بارشی پیش رو یک موج متفاوت و جدید خواهد بود که بسیاری از نقاط در مرکز کشور را تحت تاثیر برف خود قرار خواهد داد.

🔹این موج یک موج با ماهیت سرمایی بوده که در مرکز کشور فعالیت خواهد داشت و بسیاری از نقاط در اصفهان ، قم ، تهران ، البرز و حتی یزد و کرمان را با بارش بسیار خوب برف همراه خواهد کرد .

🔹بسیاری از نقاط این استان ها برای اولین بار طی امسال برف خوبی خواهند گرفت که طی چند سال گذشته نیز کم سابقه بوده است .

هشدار هواشناسی و پرهیز از طبیعت گردی در مناطق کوهستانی البرز

🔷مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پیش بینی بارش برف و کولاک طی۲ روز آینده در این استان اعلام کرد: مردم از طبیعت گردی در ارتفاعات البرز خودداری کنند.

🔷اکنون تیم های امدادی هلال احمر در مناطق مختلف استان البرز در آماده باش کامل هستند تا درصورت نیاز امدادی هموطنان خدمات ارائه شود.

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!