ساعت کاری مدارس در ماه رمضان اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 03 11 16 13 34

مجازی شدن کلاس ها فرهنگیان در ماه مبارک رمضان

🔹با عنایت به نامه سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و مدیریت محترم امور پردیس‌های استان تهران در خصوص برگزاری کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان، به استحضار می‌رساند که از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ کلیه کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه Lms برگزار می‌گردد.

اطلاعیه وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس استان اصفهان در ماه رمضان

👤ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان :

🟡🔹مدارس در ماه مبار رمضان باید حرمت این ماه را نگاه‌داری کنند و با تصویب شورای مدرسه، مدارس می‌توانند یک ساعت از ساعات تحصیل را کاهش دهند.
🟡همچنین برگزاری امتحانات در ماه مبارک رمضان را نخواهیم داشت.

مدارس می‌توانند در ماه رمضان با یک ساعت تأخیر شروع به کار کنند.

🔹وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای در خصوص آموزش در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط با توجه به نظرات معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند‌.

ممنوعیت برگزاری امتحان در ماه رمضان

🔹طی مصوبه شورای مدرسه، معلمان از اجرای هرگونه آزمون مؤثر در ارزشیابی تحصیلی و کلاسی دانش‌آموزان در این ماه مبارک خودداری کنند. ارائه تکالیف و کار در منزل به دانش‌آموزان را محدود و درس تربیت بدنی با ورزش‌های سبک اجرا شود.

🔹مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط (اوقات شرعی، موقعیت جغرافیایی، نوع مدرسه و…) با توجه به نظرات معلمان، دانش‌آموزان و اولیای ایشان، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!