ایا مدارس خراسان جنوبی فردا تعطیل است چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 02 29 08 55 34

شرایط بارش سنگین در خراسان جنوبی و خراسان رضوی را امروز خواهیم داشت. با توجه به پیش بینی بارش های سنگین احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه قوت گرفته است .

تا این لحظه خبری در این زمینه منتشر نشده و در صورت اعلام خبر در همین صفحه اخبار تعطیی مدارس را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ساعت آغاز به‌کار مدارس در ماه رمضان چگونه است؟

🔹اطلاعیه آموزش و پرورش: مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط (اوقات شرعی، موقعیت جغرافیایی، نوع مدرسه و…) با توجه به نظرات معلمان، دانش آموزان و اولیای ایشان، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند.

تغییر ساعت کاری مدارس خراسان جنوبی در ماه رمضان

🔹️معاون پژوهش برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از فردا ۲۲ اسفند با توجه به ماه رمضان، ساعت آغاز فعالیت مدارس شیفت صبح استان از هشت و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی در ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی خبر داد: ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی در ماه رمضان تغییر کرد.

ناصر ناصری با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بین واحدهای استانی و بهره مندی کارکنان از فیوضات ماه مبارک رمضان، ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک ها، دانشگاه ها و شهرداری ها تا پایان ماه مبارک رمضان با تأخیر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی در ماه رمضان از ۸:٣٠ صبح تا ١۴:٣٠ بعدازظهر خواهد بود.

به گفته وی؛ پایان ساعت کاری ادارات در روزهای پنجشنبه، ۱٣:٣٠ می باشد.

معاون استاندار اظهار داشت: دستگاه های خدماتی و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی بوده و به روال گذشته و بدون تغيير، فعالیت خواهند داشت.

ناصری افزود: فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی در روزهای شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ایام ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!