ایا فردا دانشگاه تعطیل است (یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳)

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز

دانشگاه‌ها تاکنون تعطیل نشده‌اند و فعالیت‌های آموزشی در آنها به طور عادی ادامه خواهد داشت. اما اقدامات بیشتری جهت مدیریت و کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامتی افراد در نظر گرفته خواهد شد.

آلودگی هوا منجر به تعطیلی مدارس در استان اصفهان

در تاریخ ۲۱ آبان ماه، با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار، شهرها و نواحی مختلف استان اصفهان با مشکلات آلودگی هوا مواجه شده و تصمیم به تعطیلی کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس گرفته شد.

مناطق شش گانه شهر اصفهان، همچنین نواحی و مناطق آموزش و پرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار از جمله مناطقی هستند که تعطیلی مدارس در آنها اعلام گردیده است.

تصمیم گرفته شده است که مدارس در این مناطق تعطیل شوند تا جلوی هرگونه نقض بهداشت عمومی و تاثیرات منفی آلودگی هوا در بین دانش‌آموزان و کادر اموزشی را گرفت.

آلودگی هوا یک چالش جدی برای سلامتی جامعه استان اصفهان محسوب می‌شود و تصمیم به تعطیلی مدارس به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و اعضای همگان گرفته شده است.

در این میان، دانشگاه‌ها تاکنون تعطیل نشده‌اند و فعالیت‌های آموزشی در آنها به طور عادی ادامه خواهد داشت. اما اقدامات بیشتری جهت مدیریت و کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامتی افراد در نظر گرفته خواهد شد.

این تصمیمات به منظور پیشگیری از افزایش مشکلات ناشی از آلودگی هوا اتخاذ شده و امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های مسئول، مشکلات مربوط به آلودگی هوا در اسرع وقت حل گردد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!