ایا مدارس شنبه تعطیل است ۱۱ آذر ۱۴۰۳ + علت تعطیلی مدارس فردا شنبه

مدارس تعطیل

🔹 #فوری مدارس ابتدایی تهران فردا غیرحضوری شد

🔹معاون استاندار تهران: کودکستان‌‌‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران شنبه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

 

 #تکمیلی غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان و چند شهرستان/ تشدید برخورد با منابع آلاینده هوا

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا یازدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد.

🔹وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

🔹همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

🔹شیشه فروش ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

متاسفانه، موج آلودگی هوا در شهرهای کلانشهری از جمله تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز در حال افزایش است و میزان آلودگی به حدی رسیده که احتمال تعطیلی مدارس بسیار بالاست. با این حال، تا این لحظه هیچ خبر یا اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از مقامات مربوطه در مورد تعطیلی مدارس اعلام نشده است. در انتظار جلسه کمیته اضطرار و تصمیماتی که آن‌ها اعلام می‌کنند، هیچ اطلاعی درباره تعطیلی مدارس به صورت رسمی وجود ندارد. اطلاعات رسمی و نهایی مربوط به تصمیمات مدارس و اقدامات مرتبط با آلودگی هوا در این شهرها از طریق رسانه‌های معتبر مثل ایران چطور منتشر خواهد شد.

با ما همراه باشید و همواره نظرات خود را برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!