پیش بینی بورس شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳

شاخص بورس امروز

این مقاله به تحلیل و پیش‌بینی وضعیت بازار سهام و بورس شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ پرداخته است. احتمالاً در روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲، بازار سهام معاملات خردی با ارزش معاملات در سطح ۴ تا ۶ همتی خواهد داشت. بورس تهران احتمالاً با رشد تراز ضعیف شاخص‌های اصلی معاملات امروز را شروع می‌کند. با این حال، احتمال بازدهی منفی و اندک در شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل هم‌وزن در پایان معاملات شنبه بالاست.

همچنین، جریان پول حقیقی در سهام امروز منفی ولی اندک پیش‌بینی می‌شود و ورود پول حقیقی به صندوق‌های درآمد ثابت ممکن است. صفوف خرید سهام افزایش می‌یابد و در سمت صفوف فروش سهام نیز احتمال رشد اندکی وجود دارد. این احتمالاً به معنای افزایش تعداد افرادی است که به خرید سهام علاقه دارند.

در پایان معاملات شنبه، سرانه خرید و فروش سهام هم در سطح‌های خاصی قرار خواهد گرفت؛ سرانه خرید هر کد حقیقی در سطح ۲۴ میلیون تومانی و سرانه فروش نیز در بالای ۲۳ میلیون تومان. در مقایسه با بورس، فرابورس تهران احتمالاً ریزش تراز بیشتری در شاخص‌های اصلی خود خواهد داشت، اما احتمالاً شکاف بازدهی در بین شاخص کل و هم‌وزن بورس و فرابورس افزایش خواهد یافت.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!