علت مرگ همسر شهید لشکری

شهیدان زنده

در دنیای پر از چالش‌ها و برخورد با مشکلات زندگی، ما با آغاز هر روز، روبروی مواجهه با حقایق مختلفی قرار می‌گیریم. از جمله این حقایق، جدایی و فوت عزیزان‌ است که می‌تواند برای هر انسانی بسیار سخت باشد. این مقاله به بررسی علت مرگ همسر شهید لشکری و همچنین فوت خود این شخصیت بزرگ بیان می‌شود.

 

بخش اول: شهید لشکری و زندگی او

شهید لشکری، یکی از شخصیت‌های برجسته و قهرمانان ملت بود که در دوران انقلاب اسلامی به جان شهادت رسید. او به دلیل ایثار و فداکاری‌هایش، جزو آن دسته از افراد ملت‌مان بود که تاریخ بزرگی از صداقت و عشق به وطن خلق کردند.

 

بخش دوم: زندگی با همسر

همسر شهید لشکری، خانم منیژه لشگری، زنی بسیار مهربان و وفادار بود که در طول زندگی با او، از همه جهات همراهی می‌کرد. با ایثار و احسان، او به عنوان یار و همراه ارزنده‌ای در کنار شهید لشکری به یاد می‌ماند.

 

بخش سوم: علت مرگ همسر شهید لشکری

صبح روز سه‌شنبه هفته گذشته، هشتم بهمن‌ماه سال 1398، همسر شهید لشکری، خانم منیژه لشگری، بعد از تحمل انواع بیماری‌ها، به علت سال‌ها اضطراب و نگرانی، به پیکره‌ی سوخته‌ای از عشق و وفاداری رفت. وی در سن 58 سالگی، پس از مدت‌ها دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلات و بیماری‌ها، بر اثر سکته قلبی دنیا را ترک کرد.

 

بخش چهارم: فوت شهید لشکری

شهید لشکری نیز چندین سال پیش از همسرش در دوران انقلاب اسلامی به شهادت رسید. او به علت ایمان و ایثار و عشق به اسلام و انقلاب، به جان شهادت رسید و نام‌نویسی‌های بزرگی از پیروزی‌های اسلامی را به همراه داشت.

 

در دنیای پراز چالش‌ها و امتحانات، همیشه باید با دل شکسته‌ای به ازدیاد از دست دادن عزیزان نیز آماده‌باشیم. شهید لشکری و همسر او، دو شخصیت بزرگی بودند که با ایثار و فداکاری، تاریخ ایران را به عنوان یکی از ملت‌های صاحب‌نظر در جهان به نوعی نوشتند. ما باید از آنها الگو بگیریم و اراده‌ی قوی و عشق به وطن را در دل خود جا دهیم تا تا روزی که زندگی را وداع می‌گوییم، بتوانیم همچنان در مسیری که آنها برای ما پیش گذاشته‌اند، پیش‌روی کنیم. همواره به خاطر خدمات این دو شهید بزرگ ایرانی خواهیم ماند و به امید دیدار با آنها در جایی بهتر، به سعادت پیش خواهیم رفت.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!