فیلم مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا با حضور شادمهر ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

photo 2023 08 05 09 18 22

 

مراسم خاکسپاری مادر شادمهر عقیلی، که در بهشت زهرای تهران برگزار شد، به یک لحظه از جدایی و دردناکی تبدیل شد که تمام دست‌ها به زانو افتادند و خاطراتی از سال‌های گذشته و عشق و محبتی که ایشان به همراه خود داشته‌اند، در دل همه حاضرین را برانگیخت. خدماتی که مادر شادمهر عقیلی به او ارائه داده بود و نقش او در شکل‌گیری شخصیت هنری او، در چشمان شادمهر بخصوص معنایی ویژه داشت. مراسمی که با حضور خانواده، دوستان، همکاران و علاقمندان به هنر شادمهر عقیلی برگزار شد، در فضایی از احترام و عشق پیوسته به خداحافظی با مادری عزیز تبدیل شد.

 

photo 2023 08 05 09 22 07

 

شادمهر عقیلی در پیامی ابراز آرزو کرده است که بتواند به ایران بازگردد و در مراسم خاکسپاری مادرش شرکت کند. این آرزو نشان از ارتباط عمیق و ویژه‌ای است که شادمهر با مادر خود داشته و تاثیر مثبتی که حضور مادر در زندگی و هنر او داشته است. این خواسته نشان از عشق و ارتباط نابی است که او به وطن و خانه‌اش دارد و تمایل به شرکت در مراسمی که به خاطره مادرش برگزار می‌شود، نمایانگر اراده‌ی او برای ادامه این رابطه عمیق است.

 

 

photo 2023 08 05 09 26 21

 

این تنها اظهارات «شادمهر عقیلی» درباره مادرش است. شادمهر کلا اهل مصاحبه نیست و این چند جمله هم حاصل معدود گفتگوهای ویدئویی ست که داشته. وداع با مادر در غربت درد بزرگی‌ست… خداوند به او صبر و به روح مادرش آرامش عطا فرماید…

 

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!