فیلم لحظه کشته شدن هانی کرده +18 | فیلو لحظه حمله به هانی کرده +۱۸

چهاردهمین پرونده جان سخت

هانی کُرده چطور از یک سوء قصد دیگر جان سالم به در برد؟

🔹سرهنگ راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه مراسم تدفین یکی از اراذل سطح یک در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

🔹در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند، با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح یک [ هانی کرده] با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مجروح شد.» نه یک بار، نه دوبار، نه سه بار که ١٣ بار به‌خاطر درگیری زخمی می‌شود و به زندان می‌افتد اما از همه این زخم‌ها جان سالم به‌در می‌برد.

🔹آخرین مورد آن همین ظهر دیروز این اتفاق افتاد که با سر و صورت خونین در بیمارستان هفتم تیر بستری شد و بعد از چند شایعه، خبر مرگ او باز هم تکذیب شد؛ هانی خمانه‌دار، معروف به هانی کرده این بار هم باز از مرگ قسر در رفت./هفت صبح

اولین ویدئو از هانی‌ کُرده پس از تیر خوردن در بهشت زهرا

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: در ساعت ۱۳ روز جاری مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح ۱ [ هانی کرده]با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عوامل درگیری مسلحانه ادامه دارد از انتقال مصدوم به بیمارستان در جنوب تهران خبر داد.

زخمی شدن شرور معروف درجریان درگیری در بهشت زهرا

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:
🔹ظهر امروز(سه‌شنبه ۱۹ دی) مراسم تدفینی در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که تعدادی از اراذل و اوباش از جمله یکی از اشرار معروف(هانی‌ کُرده) نیز در آن حضور داشتند.

🔹در میانه برگزاری این مراسم دو گروه از اراذل و اوباش بر سر اختلافی از قبل با هم درگیر شدند که این شرور معروف با ضربات سلاح سرد مصدوم شد.

حمله به هانی کرده با چاقو در مراسم خاکسپاری

سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران:

🔹ظهر امروز هانی کرده یکی از اراذل و اوباش معروف پایتخت برای مراسم خاکسپاری پسر جوانی به بهشت زهرا می رود و در حالیکه جمعیت زیادی در این مراسم خاکسپاری در قطعه ٢٣١ حضور داشتند پسر جوانی با در دست داشتن چاقو به سمت هانی کرده حمله کرده و او را از ناحیه سر هدف ضربات چاقو قرار داد./رکنا

ضارب و مضروب:)

هانی کرده :
منو موسی ملکی رفیق و بچه محلیم

«هانی کرده» در اورژانس بیمارستان هفت تیر

گفته میشه موسی ملکی دو تیر بهش شلیک کرده و بعدش رفته با چاقو گلوش رو زده !

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!