فیلم تیراندازی در کرمان امروز پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۳ + علت تیراندازی در کرمان

photo 2024 01 04 13 30 09

 شواهد تیراندازی پس از انفجار در کرمان: آیا واقعیت یا شایعه؟

یک روز پس از وقوع حادثه تروریستی و انفجار بمب در شهر کرمان، گزارش‌هایی از منابع خبری نشان داده‌اند که صدای تیراندازی احساس شده است. این خبر ناشناخته تاکنون تأیید یا رد شده‌است و صحت آن تایید نشده است. این اتفاق پس از حادثه تروریستی از سوی منابع گوناگون به گوش رسیده است، اما هنوز شواهد و شواهد قابل اعتمادی برای تأیید یا رد این ادعا ارائه نشده است.

بایستی منتظر تأیید یا رد این خبر از سوی مقامات مربوطه باشیم. اهمیت اطلاعات دقیق و صحیح و امور امنیتی در این مواقع بسیار زیاد است. بهتر است از منابع رسمی و اعتباری برای دریافت اخبار و اطلاعات اطمینان حاصل کنیم و از منابع غیرقابل اعتماد خودداری کنیم.

اخبار تکمیلی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد .

‍ تکذیب هرگونه تیراندازی در شهر کرمان

در حالی که از دقایقی پیش برخی رسانه‌ها مدعی شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر کرمان شدند، اما پیگیری‌های خبرنگاران تسنیم در کرمان حاکی از این است که این ادعا صحت ندارد و امنیت کامل در سطح شهر کرمان برقرار است.

🔹فرمانده سپاه استان کرمان ضمن تکذیب هرگونه تیراندازی در سطح شهر کرمان گفت که امینت کامل در استان برقرار بوده و برنامه‌های سالگرد حاج قاسم طبق برنامه و با حضور پرشور‌تر مردم و زائران در گلزار شهدا در حال برگزاری است.‌

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!