پیش فروش ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان اسفند ۱۴۰۳

photo 2024 02 21 12 12 51 1

ایران خودر با تخفیف‌های استثنایی به مناسبت جشن نیمه شعبان

ایران خودر، به مناسبت فرارسیدن جشن نیمه شعبان، تصمیم گرفته است شرایطی استثنایی برای فروش خودروهای خود به مردم ارائه دهد. این تصمیم با هدف افزایش رضایت مشتریان و ایجاد شادی و خرمی در این مناسبت مهم اتخاذ شده است.

جزئیات و شرایط این تخفیف‌ها و فروش ویژه به مناسبت جشن نیمه شعبان به زودی اعلام خواهد شد. ایران خودر، با انتشار اطلاعیه‌های خود، به مردم این کشور اعلام خواهد کرد که چه مزایا و تخفیفاتی برای خرید خودروهای این شرکت در نظر گرفته است.

با توجه به این تصمیم، انتظار می‌رود که مردم بتوانند با استفاده از این تخفیف‌های ویژه، به راحتی خودروی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسبتر و با شرایطی ملایمتر تهیه کنند. این اقدام ایران خودر نشان از توجه و تلاش این شرکت برای رضایت مشتریان خود و ارتقای سطح خدمات و فروش خودروها دارد.

به منتظر ماندن برای اطلاع از جزئیات بیشتر و شرایط فروش خاص ایران خودر به مناسبت جشن نیمه شعبان، از این مردم عزیز درخواست می‌شود.

شرایط فروش ایران خودرو

🔴پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه ای ارتقا یافته

🔹فقط متقاضيان كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده اند و اسامي ايشان به عنوان بخش سوم اولويت زمستان ۱۴۰۲ فروش فوري به اين شركت اعلام شده است مي توانند در صورت تمايل دراين بخشنامه ثبت نام نمايند.

🔹در این پیش فروش قیمت خودرو غیرقطعی بوده و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل و بر اساس قیمت روز مشخص می شود .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!