ایا فردا مدارس تعطیل است یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳

مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

تعطیلی شیفت عصر

🔴 آلودگی هوا تمامی مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و ۹ شهرستان دیگر را در شیفت عصر روز یکشنبه ۲۱ آبان به تعطیلی کشاند

🔹با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار در شیفت عصر روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

 

فعاليت مدارس در برخی شهرهای خوزستان در شیفت عصر مجازی است

🔹با اعلام كار گروه اضطرار آلودگی هوای استان مدارس نوبت عصر در شهرهای اهواز، كارون، باوی و شهر الهايی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

🔹فعاليت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

 

🔴 خبر فوری

🔴 #فوری آلودگی هوا تمامی مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و ۹ شهرستان دیگر را در روز یکشنبه ۲۱ آبان به تعطیلی کشاند

♦️مدارس شهرهای #اهواز؛ #باوی ؛ #کارون و # الهایی بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد

🔹🔹 #فوری فردا فعاليت مدارس در برخی شهرهای خوزستان مجازی است

🔹با اعلام كار گروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا مدارس نوبت صبح و عصر در شهرهای اهواز، كارون، باوی و شهر الهايی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

🔹فعاليت ادارات و سازمان ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

🔹با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق شش گانه شهر اصفهان و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس اصفهان بعلت آلودگی هوا

تهران و باقی شهراا هنوز اطلاعیه ندادن پیگیری اونا رو هم میکنم که اگه چیزی گفتن سریع خبرتون بکنم🔥❤️

🔴 هشدار هواشناسی به تهرانی ها : افزایش آلودگی هوا در روزهای آینده / استاندار مخالف اصلی تعطیلی مدارس

سازمان هواشناسی و صدور هشدار زرد رنگ :

 از شنبه تا سه شنبه (۲۰ تا ۲۳ آبان‌ماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه با انباشت و کاهش کیفیت هوا در تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

🔹هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

 

با توجه به شرایط آلودگی حاکم بر هوا مدیر کل استان تهران اعلام کرد که شاخص آلودگی هوا در سطح نارنجی می باشد و تا این لحظه تصمیم گیری مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار نیز برای تعطیلی مدارس در روزهای آینده در تهران را ندارد .

با توجه به عدد نشان دهنده شاخص آلودگی هوا در سطح شهر تا کنون اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس اعلام نگردیده است . در صورت تشکیل جلسه کمیته اضطرار اطلاع رسانی خواهد شد . همراه ما باشید .

هوای ۴ کلانشهر در شرایط فوق ناسالم قرار گرفت

🔹سازمان هواشناسی: امروز غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهرهای اصفهان، البرز، اراک تهران و اهواز افزایش یافت و شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های قرار گرفت.

 

تعطیلی مدارس در استان های اهواز ، اصفهان ، تهران و اراک بسیار بالاست .

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای پایتخت

🔹طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه جو پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود و با توجه به سکون نسبی هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت پیش‌بینی شده است.
🔹️کیفیت هوا با شاخص ۱۰۸ در شرایط  ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

اهواز در وضعیت خطرناک تنفسی/ هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت قرمز

🔹آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای اهواز روز شنبه در وضعیت خطرناک تنفسی و هوای پنج شهر دیگر در وضعیت قرمز قرار گرفت.

🔹براساس اعلام روز پنجشنبه سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت هشت صبح امروز براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، شهر اهواز با شاخص ۲۰۴ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت خطرناک تنفسی قرار دارد.

هوای آلوده بندرماهشهرصبح امروز شنبه

🔹شاخص کیفی هوا در این شهرستان هم اکنون وضعیت قرمز را نشان میدهد و هوا برای همه گروه ها ناسالم است

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!