چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده + زمان دقیق واریز معوقات فروردین ۱۴۰۳

حقوق بازنشستگان

بازنشستگان معوقهٔ حقوق فروردین را خرداد دریافت می‌کنند

🔹رئیس سازمان تأمین اجتماعی:
🔹 معوقهٔ فروردین حقوق بازنشستگان در حقوق خرداد اعمال می‌شود و از اردیبهشت مستمری‌بگیران و بازنشستگان حقوق خود را با افزایش ۲۰ درصدی دریافت خواهند کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی (رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی) در برنامه تلویزیونی صف اول در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در بودجه، متناسب‌سازی حقوق بازنشسته‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم و بازنشسته‌های عزیز نگران نباشند، هم دولت و هم مجلس شورای اسلامی اراده دارد و از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ قانون است و حالا ۱ یا ۲ ماه اگر طول کشید که این فرمول را آماده کنند، نگران نباشند، چراکه مجلس شورای اسلامی نظارت و دولت نیز اجرا می‌کند.

🔹 وی افزود: ان‌شااله امسال سال خوشحالی برای همه بازنشسته‌های عزیز کشور باشد و ما نیز به برکت شادی آن‌ها شاد باشیم.

روابط‌عمومی شرکت بیمه‌ای آتیه سازان حافظ در مورد سودجویی افراد کلاهبردار با روش دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.

🔹 اخیراً برخی افراد سودجو با سواستفاده از نیازهای درمانی مردم و بیمه‌شدگان محترم با برقراری تماس تلفنی و اعلام این موضوع که کارت الکترونیکی سلامت جایگزین بیمه تکمیلی آن‌ها گردیده است و یا دیگر موضوعات غیرواقعی مثل ارایه‌ی خدمات مازاد دندانپزشکی، افزایش سقف تعهدات و… اقدام به دریافت وجه از طریق اعلام شماره کارت بانکی و یا دریافت وجه نقد درب منازل و صدور کارت سلامت می‌نمایند.‌

🔹 لذا ضمن هوشیاری کامل، برای چندمین‌بار اعلام می‌گردد ارایه‌ی خدمت شرکت آتیه سازان حافظ صرفاً با کسر حق‌بیمه از حقوق بیمه‌شدگان و از طریق بیمه‌گزاران صورت می‌پذیرد و همکاران ما برای ارایه‌ی خدمات به هیچ‌عنوان به درب منازل مراجعه نمی‌کنند.

🔹 شما بیمه‌شدگان ارجمند می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.Atiyehsazan.ir از نشانی شعب، نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان ارایه‌دهنده خدمات مطلع شوید و در صورت مواجه با هرگونه سواستفاده از نام شرکت آتیه سازان حافظ و یا اعلام گزارش شکایات و انتقادات و پیشنهادات خود با شماره ۰۲۱۷۵۰۱۳ تماس بگیرید.

افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اردیبهشت پرداخت می‌شود

🔸مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد. معوقه حقوق فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!